Close

*Pole wymagane

 

*
*
 
*
*
 
 

Thanks for Reaching Out.

A representative will be in touch soon.


Zadzwoń do nas

22 381 31 78

Pn-Pt od 9 do 17

 

Odkryj wszechstronne zastosowanie MobileMerchant

MobileMerchant to szybkie, inteligentne, skuteczne, elastyczne rozwiązanie, które zapewnia znakomitą obsługę klienta. Niezależnie od tego, jaką działalność prowadzisz, sprawdź jak MobileMerchant może pomóc Ci zwiększyć sprzedaż i lepiej obsługiwać klientów.

Dobrze wykorzystaj wszechstronne zastosowanie MobileMerchant

Kiedy prowadząc działalność, często jesteś w ruchu, MobileMerchant przemieszcza się razem z Tobą. Dzięki niemu możesz w każdej chwili bezpiecznie akceptować płatności kartowe, niezależnie od tego, gdzie przebywasz. Nie ogranicza Cię ani ilość gotówki, którą mają przy sobie Twoi klienci, ani miejsce, w których się z nimi spotykasz.

Korzyści dla niezależnego handlowca

MobileMerchant jest idealnym rozwiązaniem dla firm takich jak centra odnowy biologicznej, lokale gastronomiczne, centra ogrodnicze, dostawcy artykułów wyposażenia wnętrz, firmy taksówkarskie.Oto, co zyskujesz, decydując się na MobileMerchant:

  • pobierasz i szyfrujesz dane posiadacza karty w bezpieczny sposób
  • dostosowujesz stawki VAT do potrzeb firmy oraz korzystasz z funkcji obsługi rabatów i napiwków
  • zapewniasz klientom profesjonalną obsługę
  • nie musisz zawierać żadnej umowy umowy ani płacić co miesiąc płatności
  • obsługujesz mniejszą ilości gotówki
  • możesz oddzielać przychody i wydatki z prowadzonej działalności od prywatnych przychodów i wydatków

 

Korzyści ze sprzedaży w terenie

Gdy oddajesz MobileMerchant w ręce Twojego zespołu sprzedażowego, dajesz mu także możliwość zwiększenia przepływów pieniężnych Twojej firmy. A kiedy każdy z członków zespołu obsługuje  niezależny punkt sprzedaży, możesz na bieżąco monitorować indywidualne wyniki i postępy.  MobileMerchant:

  • Pomaga Tobie i Twojemu personelowi monitorować sprzedaży i zarządzać danymi transakcyjnymi
  • Zapewnia szybszy sposób zamykania sprzedaży
  • Pozwala ujednolicić cenniki dla kilku urządzeń
  • Pobiera i szyfruje dane posiadacza karty w bezpieczny sposób
  • Umożliwia profesjonalną obsługę klienta

 

Co zyskuje twoja firma, korzystając z MobileMerchant:

Inteligentny i  Elastyczny system

Obsługa płatności kartowych jestl możliwa w każdym miejscu i o każdej porze


Szybkie rozliczenia

Środki są przekazywane na Twój

rachunek bankowy w ciągu 3-4 dni


Łatwa konfiguracja

MobileMerchant współpracuje z większością

urządzeń mobilnych iPhone®,iPad® i Android


Mniej papierkowej roboty

Monitorowanie sprzedaży i bezpieczne raportowanie transakcji odbywa się online


Lepsza obsługa klienta

Klienci są bardziej zadowoleni i chętniej wybierają Twoją firmę


Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem

Mamy świadomość, że jeśli Twoja firma akceptuje płatności kartą, bezpieczeństwo jest dla Ciebie priorytetem. Dla nas także. W Elavon dane posiadacza karty są chronione: bezpiecznie pobierane i niezwłocznie przesyłane przez bezpieczne centrum danych. Zarówno aplikacja jak i PIN pad pomyślnie przeszły szczegółowe testy oraz surowe procedury walidacji, które są zgodne ze standardami certyfikacji obowiązującymi w branży płatniczej.

Dlaczego Elavon

Ponad milion firm – od wielkich międzynarodowych korporacji po niezależne małe sklepiki osiedlowe – wybrało Elavon na dostawcę usług przetwarzania płatności. W ostatnim roku za pomocą naszej wielokrotnie nagradzanej platformy przetwarzania płatności bezpiecznie obsłużyliśmy trzy miliardy transakcji. Nasza platforma jest powszechnie ceniona za jakość przetwarzania płatności, którą zapewnia, a my jako firma – za całokształt naszej działalności. MasterCard przyznał nam pierwsze miejsce pod względem szybkości i rzetelności obsługi transakcji.

Główna korzyść dla naszych klientów korzystających z MobileMerchant – a w rzeczywistości dla wszystkich klientów Elavon – to nasze pełne zaangażowanie w obsługę klienta.

  • Nasze telefoniczne Centrum Obsługi Klienta jest czynne 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Na Twoje pytania odpowiada człowiek, nie automat. 
  • Nasz wskaźnik liczby pozytywnie załatwionych spraw klientów za pierwszym połączeniem
    (z ang. first-call resolution) wynosi prawie 90%. Bardziej skomplikowane sprawy są przekazywane specjalistom. 
  • Klienci zyskują bezpłatny dostęp do iMerchantConnect – naszej internetowej usługi raportowania online, która umożliwia monitorowanie działalności firmy aż  do 18 miesięcy wstecz.

 

apple_app
google_play

Instrukcje obsługi MobileMerchant

Przyjmuj płatności wszędzie tam, gdzie są Twoi klienci. Kliknij poniższe linki.

Skrócona instrukcja obsługi

back to top