Heading
Heading

Wszystko, czego potrzebujesz, by jeszcze skuteczniej zarządzać płatnościami kartowymi

Wszystkie działania firmy Elavon koncentrują się na dostarczaniu przedsiębiorcom nowoczesnych i kompleksowych rozwiązań w zakresie przetwarzania płatności. Aby ułatwić obsługę tych płatności i zarządzanie nimi, Elavon udostępnia narzędzie do ich monitorowania i analizowania: portal Klienta Elavon Connect.

Elavon Connect to internetowa platforma do zarządzania płatnościami, która umożliwia kompleksowy dostęp do bieżących transakcji realizowanych w Państwa firmie. 

Jakie możliwości daje Elavon Connect?

 

Pełniejszy obraz działalności

  • Rzetelne informacje dotyczące funkcjonowania firmy zebrane w jednym miejscu
  • Dostęp do faktur, zestawień płatności, raportów oraz operacji płatniczych za pomocą zaledwie kilku kliknięć
  • Odpowiedzi na pytania udzielane na bieżąco
  • Filtry umożliwiające wyszukiwanie transakcji wg rachunku, kraju, kwoty i innych kryteriów
  • Pobieranie raportów w wybranym formacie (PDF, CSV i XLS)

Swoboda działania przez całą dobę

  • Możliwość aktualizacji danych oraz zarządzania zabezpieczeniami
  • Dodawanie użytkowników, takich jak księgowi, doradcy podatkowi i partnerzy biznesowi
  • Nadawanie uprawnień użytkownikom
  • Dostęp do przewodników, odpowiedzi na częste pytania i filmów instruktażowych
  • Dostęp do ważnych informacji branżowych wybranych przez Elavon od RODO po Apple Pay

 

A to jeszcze nie koniec

Do Elavon Connect będziemy stale dodawać nowe funkcje i treści, aby portal ten był źródłem wartościowej wiedzy i ułatwiał Państwu rozwój firmy. Państwa opinia o Elavon Connect jest dla nas bardzo cenna, a nasz zespół ma mnóstwo nowych pomysłów, które pomogą Państwa firmie odnieść sukces.

Co należy zrobić?

Już dziś mogą Państwo przejąć kontrolę nad płatnościami w firmie i zarejestrować się na stronie www.elavonconnect.com. Rejestracja jest bezpłatna.