Kariera

Rozwijaj
swoją karierę
z

Mamy oddziały w 9 krajach, w tym 6 oddziałów w Europie. Gdzie się znajdujemy?

CUSTOMER TRADING ENVIRONMENTS
Praca w wielojęzycznym środowisku
OWNED SUBSIDIARY OF US BANK
Zróżnicowane środowisko, praca z kolegami z
ponad 15 krajów
Employee REWARDS PROGRAMME
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
TOP 5 global payments provider
Ciekawe ścieżki
kariery
Processing over 1 BILLION transactions
Stabilne zatrudnienie w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce
INNOVATION
Zaangażowanie w rozwój innowacyjnych rozwiązań płatniczych.

   


Wielka Brytania

Irlandia

Polska

Hiszpania

    

  • Front Office
    • Front Office

      Zespół Telefonicznej Obsługi Klienta (Front Office) jest częścią Działu Operacji i zajmuje się przede wszystkim obsługą zapytań, pochodzących zarówno od klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych z całej Europy. Naszym głównym zadaniem jest obsługa połączeń przychodzących. Robimy wszystko, by zapewnić naszym klientom wyjątkową obsługę.

      Zamknij
  • Back Office
    • Back Office

      Zespół Wsparcia (Back Office) jest częścią Działu Operacji. Świadczy usługi administracyjne. Odpowiadamy za poprawną obsługę danych systemowych dotyczących Klientów Elavon i ich transakcji. Aktywujemy umowy nowych klientów w systemach, wprowadzamy dane, monitorujemy i weryfikujemy informacje, sprawdzamy zapytania klientów, analizujemy raporty i dane statystyczne, utrzymujemy integralność danych i archiwizujemy dokumenty.

      Zamknij
  • AML
    • AML

      Nasz Zespół ds. Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy jest częścią Działu Operacji. Realizuje program identyfikacji i sprawdzania klientów, aby skutecznie przeciwdziałać praniu brudnych pieniędzy, finansowaniu terroryzmu i innym przestępstwom finansowym.

      Zamknij
  • Fraud
  • Dział Ryzyka Kredytowego
    • Dział Ryzyka Kredytowego

      Zespół pracujący w tym dziale weryfikuje nowych klientów oraz partnerów Elavon. Jego zadania polegają na podejmowaniu takich decyzji w procesie weryfikacji, dzięki którym zmniejszy się ryzyko strat dla Elavon.

      Zamknij
  • Dział Sprzedaży
    • Dział Sprzedaży

      Zespoły sprzedażowe świadczą profesjonalne usługi na rzecz wszystkich naszych klientów, zarówno małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych firm, które mają swoje siedziby w Polsce.

      Cały dział składa się z sześciu niezależnych zespołów sprzedażowych: Sprzedaży Bezpośredniej, Kanału Bankowego, Zarządzania Klientami, Zarządzania Relacjami, Sojuszy Bankowych oraz Partnerstw Strategicznych i Kanału Dużych Przedsiębiorstw.

      Zamknij
  • Dział Globalnych Rozwiązań Technologicznych
    • Dział Globalnych Rozwiązań Technologicznych

      Nasz polski dział IT pełni wiele różnych funkcji w poszczególnych dziedzinach IT. Jest odpowiedzialny m.in. za: rozwój oprogramowania, testy akceptacyjne użytkowników (UAT), zarządzanie infrastrukturą i wsparcie użytkowników.

      Zamknij
  • Dział Windykacji
    • Dział Windykacji

      Dział Windykacji monitoruje aktywność na rachunkach klientów, aby zapewnić terminowe płatności faktur. Nasz zespół zajmuje się windykacją miękką, odbieraniem i wykonywaniem telefonów oraz wysyłaniem e-maili i pism w celu rozwiązania wszelkich problemów dotyczących płatności po stronie klienta. Dział Windykacji uzgadnia płatności przychodzące oraz monitoruje odmowy wykonania poleceń zapłaty i zajmuje się rozwiązywaniem problemów z tym związanych. Obsługuje portfele wierzytelności z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.

      Zamknij
Zobacz aktualne oferty pracy

* source: Ethishpere 2016 World’s Most Ethical Companies http://worldsmostethicalcompanies.ethisphere.com/honorees/