Darmowe terminale POS dla jednostek sektora publicznego

Dziękujemy. Otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Skontaktujemy się z Tobą w przeciągu jednego dnia roboczego.

Wypełnij poniższy formularz
i sprawdź naszą ofertę!


 
 

Wszelkie przesłane do nas informacje traktujemy z zachowaniem zasad poufności i z szacunkiem. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego Polska Bezgotówkowa to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji płatniczych takich jak Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Uczestnikami programu są wydawcy kart płatniczych, agenci rozliczeniowi oraz organizacje płatnicze.

Program Polska Bezgotówkowa skierowany jest do urzędów organów i innych instytucji administracji rządowej, urzędów organów samorządu terytorialnego (urzędów wojewódzkich, marszałkowskich, gminnych i miejskich oraz starostw powiatowych), urzędów skarbowych, Policji (policji drogowej), sądów, jednostek organizacyjnych publicznej służby zdrowia. Jednostki sektora publicznego mogą otrzymać tyle terminali ile posiadają własnych punktów kasowych.

Program Polska Bezgotówkowa niesie korzyści dla urzędów i wygodę dla klientów. Jednostki sektora publicznego nie płacą za instalację i używanie terminali POS, ani za obsługę transakcji bezgotówkowych przez cały okres trwania programu: do 31 sierpnia 2021 r. Żadnych opłat z tytułu realizowanych płatności nie ponoszą też klienci. Możliwość przyjmowania płatności bezgotówkowych to nie tylko większy komfort klientów, ale i bezpieczeństwo transakcji, szybka realizacja płatności i sprawniejsza obsługa.

Przystąp do Programu Polska Bezgotówkowa i zyskaj:

Nowoczesne terminale POS z technologią zbliżeniową (stacjonarne, przenośne, mobilne) bezpłatnie przez cały okres trwania programu.

Transakcje kartami Visa®, Mastercard® oraz Diners Club® bez prowizji oraz limitu kwoty obrotu w trakcie trwania programu.

Możliwość akceptacji kart: Visa®, Mastercard®, Diners Club® oraz odpłatnie JCB® i China UnionPay®.

 

Szybki dostęp do środków pieniężnych – już następnego dnia pieniądze znajdują się na koncie urzędu.

Narzędzie do monitorowania płatności iMerchant Connect, a dzięki niemu szybki dostęp online do faktur, szczegółowych raportów i zestawień transakcji. 

Wsparcie 24/7 przez 365 dni w roku, zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujesz.

 

W ramach programu otrzymujesz możliwość akceptacji kart bez prowizji*

*  przez cały okres trwania programu: do dnia 31 sierpnia 2021 r.

Poznaj nasze terminale

Wybierz takie rozwiązanie POS, które najlepiej sprawdzi się w Twoim urzędzie

Dlaczego warto mieć terminal POS
i akceptować płatności kartami?

Już dziś przystąp do programu, aby zapewnić swojej jednostce sektora publicznego 
wszystkie korzyści wynikające z akceptowania kart płatniczych i jak najwięcej zyskać:

Sprawniejsza obsługa interesantów, mniejsze kolejki w kasach - urzędnicy nie tracą czasu na przyjmowanie i rozliczania płatności gotówkowych


Lepszy wizerunek - klienci odbierają urząd, który przyjmuje płatności kartowe, jako przyjazny i nowoczesny

Bezpieczeństwo - brak gotówki w kasie zmniejsza ryzyko kradzieży w punkcie i utraty pieniędzy podczas transportu do banku


Oszczędność - nie tracisz czasu i pieniędzy na czynności związane z obsługą gotówki, gdyż środki z transakcji trafiają wprost na konto urzędu

Przystąp do Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego
"Polska Bezgotówkowa" dla jednostek sektora publicznego w 4 prostych krokach

Skontaktuj się z nami lub zostaw swoje dane – oddzwonimy 

Wraz z naszym konsultantem wybierz najlepszą ofertę.
Przygotujemy Twoją umowę, którą następnie otrzymasz do zatwierdzenia 

Po zatwierdzeniu umowy przygotujemy Twoje konto oraz terminal, który otrzymasz kurierem 

Po otrzymaniu terminala możesz rozpocząć przyjmowanie transakcji 

Najczęściej zadawane pytania

:
back to top