
ROZWIJAJ TWOJĄ FIRMĘ
Heading
Heading
MobileMerchant
Mobilny terminal płatniczy
MobileMerchant firmy Elavon
Akceptuj płatności kartowe gdziekolwiek jesteś i o każdej porze, dzięki naszemu prostemu i bezpiecznemu rozwiązaniu, które zmieni Twój smartfon lub tablet w mobilny terminal płatniczy.
MobileMerchant to mobilny terminal płatniczy, który zapewnia pełne bezpieczeństwo i obsługuje karty chipowe i karty na PIN, karty z paskiem magnetycznym oraz transakcje zbliżeniowe i transakcje wykonywane bez fizycznej obecności karty płatniczej (card-not-present).
Dane posiadacza karty są bezpiecznie wprowadzane i szyfrowane za pomocą PIN pada łączącego się z Twoim smartfonem lub tabletem przez Bluetooth – dzięki temu żadne informacje nie są wprowadzane i przechowywane na Twoim urządzeniu mobilnym.
Dowiedz się jak korzystać z PIN pada i jak skonfigurować go z urządzeniem mobilnym:
Często zadawane pytania dotyczące terminala płatniczego MobileMerchant firmy Elavon
Jakie firmy mogą korzystać z MobileMerchant?
MobileMerchant firmy Elavon jest przeznaczony dla każdej firmy, która ma potrzebę przyjmowania płatności w ruchu, niezależnie od wielkości. Akceptowanie płatności kartowych w każdym miejscu, w którym się w danej chwili znajdujesz, oszczędza Twój czas i pieniądze, a klientom zapewnia pełną wygodę. Możesz używać MobileMerchant również w swojej stałej lokalizacji do obsługi płatności w okresie zwiększonej sprzedaży, zyskując de facto nowy terminal płatniczy bez żadnych dodatkowych kosztów. MobileMerchant jest doskonałym rozwiązaniem dla wielu rodzajów działalności, w tym firm transportowych, serwisantów, firm dostawczych, firm z sektora usług specjalistycznych, handlu detalicznego i wielu innych.
Co jest potrzebne, aby móc przyjmować płatności za pomocą terminala mobilnego MobileMerchant?
Oprócz Konta Klienta Elavon potrzebny będzie smartfon lub tablet z połączeniem do Internetu (patrz pytanie poniżej). Trzeba także pobrać aplikację MobileMerchant i zamówić PIN pad firmy Elavon.
Z jakimi urządzeniami mobilnymi współpracuje MobileMerchant?
Na dzień dzisiejszy MobileMerchant może być używany na następujących urządzeniach mobilnych:
- Apple® - wymaga systemu operacyjnego iOS9 lub późniejszej wersji
- Większości smartfonów lub tabletów z systemem Android® 4.1.2 lub nowszym.
Uwaga:
Ze względu na bezpieczeństwo transakcji aplikacja MobileMerchant nie będzie działała na urządzeniach zrootowanych1 lub odblokowanych (jailbreak2).
1„Rootowanie” umożliwia użytkownikom uzyskanie dostępu do plików systemowych w urządzeniu (zwykle niewidocznych), co mogłoby oznaczać, że system operacyjny urządzenia może zostać zmieniony lub kontrolowany.
2Odblokowanie (jail breaking) to proces usuwania ograniczeń w telefonie, polegający na pozbyciu się ograniczeń narzuconych przez operatora.
Jak to działa?
Pobierasz aplikację MobileMerchant i wprowadzasz dane uwierzytelniające do swojego Konta Klienta Elavon (dane te znajdują się w e-mailu powitalnym). Po skonfigurowaniu smartfona (i przy włączonej transmisji danych) oraz podłączeniu PIN pada, możesz zacząć przyjmować płatności kartami.
Jakie rodzaje płatności są obsługiwane przez MobileMerchant?
MobileMerchant zapewnia pełne bezpieczeństwo i obsługuje transakcje kartami VISA, Mastercard, JCB, Diners i American Express z paskiem magnetycznym, z chipem, zbliżeniowymi oraz transakcje wykonywane bez fizycznej obecności karty (card-not-present).
Czy transakcje wykonywane bez fizycznej obecności karty (card-not-present) są obsługiwane?
Tak, rozwiązanie MobileMerchant firmy Elavon obejmuje również „Wirtualny Terminal” umożliwiający przyjmowanie płatności wykonywanych bez fizycznej obecności karty (card-not-present ) przez portal Elavon MobileMerchant.
Czy aplikacja MobileMerchant firmy Elavon jest bezpieczna?
Tak. Aplikacja MobileMerchant jest jedynie narzędziem do wprowadzania informacji płatniczych. Wszystkie informacje dotyczące danej płatności są niezwłocznie szyfrowane i przesyłane przez bezpieczne centrum danych Elavon. MobileMerchant oferuje pełne bezpieczeństwo i obsługę transakcji.
Dzięki temu informacje dotyczące posiadacza karty są szyfrowane i żadne dane posiadacza karty nie są zachowywane w smartfonie. W związku z tym są zabezpieczone przed nielegalnym wykorzystaniem. Aplikacja płatnicza oraz czytnik kart zostały poddane dokładnym testom oraz surowym procedurom walidacji i spełniają standardy certyfikacji w branży kart płatniczych (PCI Compliance).
Żadne informacje płatnicze nie są przechowane w aplikacji, ani nie jest do nich możliwy dostęp przez aplikację.
Czy mogę wydrukować potwierdzenie dla klienta?
MobileMerchant nie generuje papierowych potwierdzeń i dzięki temu jest przyjazny dla środowiska. Możesz z łatwością skonfigurować funkcję potwierdzeń tak, aby były one wysyłane Twoim klientom e-mailem lub smsem. Informacje o transakcji są również dostępne w portalu Elavon MobileMerchant.
Ważne: jeżeli zbierasz dane osobowe klientów przez aplikację, ponosisz odpowiedzialność za ich zbieranie i przetwarzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
Czy istnieje możliwość włączenia funkcji napiwki?
Tak, MobileMerchant jest wyposażony w funkcje naliczania napiwku. Kwota napiwku może zostać skonfigurowana jako liczba całkowita lub procent należnej sumy.
Czy istnieje możliwość stosowania rabatów?
Tak, możesz korzystać z opcji stosowania rabatu przy każdej transakcji. Kwota rabatu jest naliczana od całościowej kwoty do zapłaty. Ponadto rabat można wprowadzić, jako liczbę całkowitą lub procent należnej sumy.
Co się stanie, jeżeli w trakcie transakcji zadzwoni telefon?
Jeżeli w trakcie transakcji zadzwoni telefon, transakcje będzie kontynuowana bez zakłóceń. Po zakończeniu rozmowy wynik transakcji będzie widoczny, tj. Pojawi się komunikat: zatwierdzona/odrzucona. Jednakże, jeśli telefon zadzwoni wtedy, gdy aplikacja oczekuje na wprowadzenie danych przez Ciebie lub klienta, transakcja może wygasnąć i wtedy trzeba będzie ponownie ją rozpocząć, np. jeżeli posiadacz karty czeka na wprowadzenie PINu lub trwa autoryzacja głosowa. Czas wygaśnięcia to około 5 minut.
Jakie są koszty autoryzacji?
Smartfon lub tablet nie wykonuje połączenia autoryzacyjnego, tylko korzysta z połączenia internetowego. Dlatego koszt zależy od Twojej taryfy dla transmisji danych. Korzystanie z rozwiązania MobileMerchant wiąże się z normalnymi opłatami za transmisję danych.
Kto zapewnia wsparcie techniczne dla użytkowników MobileMerchant?
Dedykowany zespół obsługi klienta Elavon jest dostępny przez 7 dni w tygodniu, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytania i zapewnić jak najlepsze i najszybsze wsparcie. W naszych centrach operacyjnych pracują wielojęzyczni profesjonaliści, którzy obsługują klientów z całego świata i oferują autoryzację głosową przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
Obsługa klienta
PL: 22 306 03 16
Email: obsluga.klienta@elavon.com
Automatyczne Centrum Autoryzacji
PL: 22 306 21 23 lub 801 900 039
W jaki sposób dowiem się, jak skonfigurować i korzystać z MobileMerchant?
Otrzymasz e-mail powitalny od Elavon oraz Skróconą instrukcję obsługi, która przeprowadzi Cię przez proces konfiguracji aplikacji.
Co to jest portal MobileMerchant?
Mając MobileMerchant, korzystasz także z systemu zarzadzania danymi online, który oferuje szybki i łatwy dostęp do informacji o Twoich transakcjach kartami kredytowymi lub debetowymi.
Portal MobileMerchant jest bezpiecznym i łatwym w obsłudze systemem zarządzania danymi online. Dzięki niemu możesz:
- przeglądać historię transakcji;
- monitorować transakcje za ostatnie 12 miesięcy, zarządzać uprawnieniami użytkownika;
- przeprowadzać transakcje wykonywane bez fizycznej obecności karty (card-not-present) za pomocą bezpiecznego Wirtualnego Terminala w portalu;
- ponownie wysyłać potwierdzenia transakcji.
Portal MobileMerchant jest dostępny przez Internet pod adresem
www.mobilemerchant.elavon.com lub przez aplikację na Twoim smartfonie lub tablecie.
Czego oczekiwać, gdy zdecyduję się na MobileMerchant?
- Otrzymasz PIN pad, e-maile powitalne oraz Skróconą instrukcję obsługi
- Najpierw utwórz połączenie Bluetooth pomiędzy PIN padem a Twoim smartfonem lub tabletem (sparuj PIN pad z urządzeniem mobilnym)
- Następnie pobierz i skonfiguruj aplikację MobileMerchant
- Gotowe! Teraz możesz zacząć przetwarzać płatności