Heading
Heading

MobileMerchant

Mobilny terminal płatniczy

MobileMerchant firmy Elavon

Akceptuj płatności kartowe gdziekolwiek jesteś i o każdej porze, dzięki naszemu prostemu i bezpiecznemu rozwiązaniu, które zmieni Twój smartfon lub tablet w mobilny terminal płatniczy.

MobileMerchant to mobilny terminal płatniczy, który zapewnia pełne bezpieczeństwo i obsługuje karty chipowe i karty na PIN, karty z paskiem magnetycznym oraz transakcje zbliżeniowe i transakcje wykonywane bez fizycznej obecności karty płatniczej (card-not-present).

Dane posiadacza karty są bezpiecznie wprowadzane i szyfrowane za pomocą PIN pada łączącego się z Twoim smartfonem lub tabletem przez Bluetooth – dzięki temu żadne informacje nie są wprowadzane i przechowywane na Twoim urządzeniu mobilnym.

 

Dowiedz się jak korzystać z PIN pada i jak skonfigurować go z urządzeniem mobilnym:

Skrócona instrukcja obsługi

Pełna instrukcja obsługi

Często zadawane pytania dotyczące terminala płatniczego MobileMerchant firmy Elavon

Jakie firmy mogą korzystać z MobileMerchant?

MobileMerchant firmy Elavon jest przeznaczony dla każdej firmy, która ma potrzebę przyjmowania płatności w ruchu, niezależnie od wielkości. Akceptowanie płatności kartowych w każdym miejscu, w którym się w danej chwili znajdujesz, oszczędza Twój czas i pieniądze, a klientom zapewnia pełną wygodę. Możesz używać MobileMerchant również w swojej stałej lokalizacji do obsługi płatności w okresie zwiększonej sprzedaży, zyskując de facto nowy terminal płatniczy bez żadnych dodatkowych kosztów. MobileMerchant jest doskonałym rozwiązaniem dla wielu rodzajów działalności, w tym firm transportowych, serwisantów, firm dostawczych, firm z sektora usług specjalistycznych, handlu detalicznego i wielu innych.

Co jest potrzebne, aby móc przyjmować płatności za pomocą terminala mobilnego MobileMerchant? 

Oprócz Konta Klienta Elavon potrzebny będzie smartfon lub tablet z połączeniem do Internetu (patrz pytanie poniżej). Trzeba także pobrać aplikację MobileMerchant i zamówić PIN pad firmy Elavon.

Z jakimi urządzeniami mobilnymi współpracuje MobileMerchant?

Na dzień dzisiejszy MobileMerchant może być używany na następujących urządzeniach mobilnych:

  1. Apple® - wymaga systemu operacyjnego iOS9 lub późniejszej wersji
  2. Większości smartfonów lub tabletów z systemem Android® 4.1.2 lub nowszym.

Uwaga:

Ze względu na bezpieczeństwo transakcji aplikacja MobileMerchant nie będzie działała na urządzeniach zrootowanych1 lub odblokowanych (jailbreak2).

1„Rootowanie” umożliwia użytkownikom uzyskanie dostępu do plików systemowych w urządzeniu (zwykle niewidocznych), co mogłoby oznaczać, że system operacyjny urządzenia może zostać zmieniony lub kontrolowany.

2Odblokowanie (jail breaking) to proces usuwania ograniczeń w telefonie, polegający na pozbyciu się ograniczeń narzuconych przez operatora. 

Jak to działa?

Pobierasz aplikację MobileMerchant i wprowadzasz dane uwierzytelniające do swojego Konta Klienta Elavon (dane te znajdują się w e-mailu powitalnym). Po skonfigurowaniu smartfona (i przy włączonej transmisji danych) oraz podłączeniu PIN pada, możesz zacząć przyjmować płatności kartami.

Jakie rodzaje płatności są obsługiwane przez MobileMerchant?

MobileMerchant zapewnia pełne bezpieczeństwo i obsługuje transakcje kartami VISA, Mastercard, JCB, Diners i American Express z paskiem magnetycznym, z chipem, zbliżeniowymi oraz transakcje wykonywane bez fizycznej obecności karty (card-not-present).

Czy transakcje wykonywane bez fizycznej obecności karty (card-not-present) są obsługiwane?

Tak, rozwiązanie MobileMerchant firmy Elavon obejmuje również „Wirtualny Terminal” umożliwiający przyjmowanie płatności wykonywanych bez fizycznej obecności karty (card-not-present ) przez portal Elavon MobileMerchant.

Czy aplikacja MobileMerchant firmy Elavon jest bezpieczna?

Tak. Aplikacja MobileMerchant jest jedynie narzędziem do wprowadzania informacji płatniczych. Wszystkie informacje dotyczące danej płatności są niezwłocznie szyfrowane i przesyłane przez bezpieczne centrum danych Elavon. MobileMerchant oferuje pełne bezpieczeństwo i obsługę transakcji.

Dzięki temu informacje dotyczące posiadacza karty są szyfrowane i żadne dane posiadacza karty nie są zachowywane w smartfonie. W związku z tym są zabezpieczone przed nielegalnym wykorzystaniem. Aplikacja płatnicza oraz czytnik kart zostały poddane dokładnym testom oraz surowym procedurom walidacji i spełniają standardy certyfikacji w branży kart płatniczych (PCI Compliance).

Żadne informacje płatnicze nie są przechowane w aplikacji, ani nie jest do nich możliwy dostęp przez aplikację.

Czy mogę wydrukować potwierdzenie dla klienta?

MobileMerchant nie generuje papierowych potwierdzeń i dzięki temu jest przyjazny dla środowiska. Możesz z łatwością skonfigurować funkcję potwierdzeń tak, aby były one wysyłane Twoim klientom e-mailem lub smsem. Informacje o transakcji są również dostępne w portalu Elavon MobileMerchant.

Ważne: jeżeli zbierasz dane osobowe klientów przez aplikację, ponosisz odpowiedzialność za ich zbieranie i przetwarzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.


Czy istnieje możliwość włączenia funkcji napiwki?

Tak, MobileMerchant jest wyposażony w funkcje naliczania napiwku.  Kwota napiwku może zostać skonfigurowana jako liczba całkowita lub procent należnej sumy.

Czy istnieje możliwość stosowania rabatów?

Tak, możesz korzystać z opcji stosowania rabatu przy każdej transakcji. Kwota rabatu jest naliczana od całościowej kwoty do zapłaty. Ponadto rabat można wprowadzić, jako liczbę całkowitą lub procent należnej sumy.

Co się stanie, jeżeli w trakcie transakcji zadzwoni telefon?

Jeżeli w trakcie transakcji zadzwoni telefon, transakcje będzie kontynuowana bez zakłóceń. Po zakończeniu rozmowy wynik transakcji będzie widoczny, tj. Pojawi się komunikat: zatwierdzona/odrzucona. Jednakże, jeśli telefon zadzwoni wtedy, gdy aplikacja oczekuje na wprowadzenie danych przez Ciebie lub klienta, transakcja może wygasnąć i wtedy trzeba będzie ponownie ją rozpocząć, np. jeżeli posiadacz karty czeka na wprowadzenie PINu lub trwa autoryzacja głosowa. Czas wygaśnięcia to około 5 minut.

Jakie są koszty autoryzacji?

Smartfon lub tablet nie wykonuje połączenia autoryzacyjnego, tylko korzysta z połączenia internetowego. Dlatego koszt zależy od Twojej taryfy dla transmisji danych. Korzystanie z rozwiązania MobileMerchant wiąże się z normalnymi opłatami za transmisję danych.

Kto zapewnia wsparcie techniczne dla użytkowników MobileMerchant?

Dedykowany zespół obsługi klienta Elavon jest dostępny przez 7 dni w tygodniu, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytania i zapewnić jak najlepsze i najszybsze wsparcie. W naszych centrach operacyjnych pracują wielojęzyczni profesjonaliści, którzy obsługują klientów z całego świata i oferują autoryzację głosową przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Obsługa klienta
PL: 22 306 03 16
Email: obsluga.klienta@elavon.com 

Automatyczne Centrum Autoryzacji
PL: 22 306 21 23 lub 801 900 039

W jaki sposób dowiem się, jak skonfigurować i korzystać z MobileMerchant?

Otrzymasz e-mail powitalny od Elavon oraz Skróconą instrukcję obsługi, która przeprowadzi Cię przez proces konfiguracji aplikacji.

Co to jest portal MobileMerchant?

Mając MobileMerchant, korzystasz także z systemu zarzadzania danymi online, który oferuje szybki i łatwy dostęp do informacji o Twoich transakcjach kartami kredytowymi lub debetowymi.    

Portal MobileMerchant jest bezpiecznym i łatwym w obsłudze systemem zarządzania danymi online. Dzięki niemu możesz:

  • przeglądać historię transakcji;
  • monitorować transakcje za ostatnie 12 miesięcy, zarządzać uprawnieniami użytkownika;
  • przeprowadzać transakcje wykonywane bez fizycznej obecności karty (card-not-present) za pomocą bezpiecznego Wirtualnego Terminala w portalu;
  • ponownie wysyłać potwierdzenia transakcji.

Portal MobileMerchant jest dostępny przez Internet pod adresem

www.mobilemerchant.elavon.com  lub przez aplikację na Twoim smartfonie lub tablecie.

Czego oczekiwać, gdy zdecyduję się na MobileMerchant?

  • Otrzymasz PIN pad, e-maile powitalne oraz Skróconą instrukcję obsługi
  • Najpierw utwórz połączenie Bluetooth pomiędzy PIN padem a Twoim smartfonem lub tabletem (sparuj PIN pad z urządzeniem mobilnym)
  • Następnie pobierz i skonfiguruj aplikację MobileMerchant
  • Gotowe! Teraz możesz zacząć przetwarzać płatności



www.elavon.pl/mobilemerchant