
Reklamacje chargeback
Heading
Heading
Działania podejmowane w przypadku wszczęcia reklamacji chargeback (tzw. obciążenia zwrotnego)
Posiadacz lub wydawca karty może zakwestionować transakcję, co skutkuje wszczęciem reklamacji typu chargeback. Istnieje wiele powodów wszczęcia procedury chargeback, ale najpowszechniejsze to: zwrot towarów, anulowanie usługi, spory dotyczące jakości, błędy przetwarzania lub oszustwo.
Konsekwencją reklamacji typu chargeback mogą być dodatkowe koszty obciążające Twoją firmę, dlatego bardzo ważne jest, aby wiedzieć, w jaki sposób można na przyszłość zminimalizować problem oraz związane z nim koszty.
Często zadawane pytania
-
Co należy zrobić w przypadku otrzymania powiadomienia o wszczęciu reklamacji typu chargeback?
-
Jak zmniejszyć ryzyko wszczęcia reklamacji typu chargeback?
-
Co to jest żądanie wydania kopii potwierdzenia transakcji?
-
Co oznacza dla mnie żądanie wydania kopii potwierdzenia transakcji?
-
Co mam zrobić, gdy otrzymam żądanie wydania kopii potwierdzenia transakcji?