(dalej: Regulamin)
1. Celem akcji promocyjnej „Bramka płatnicza - promocja na start” (dalej: Akcja promocyjna) jest promowanie i zachęcanie do korzystania z usługi bramki płatniczej, która umożliwia obsługę płatności bezgotówkowych przy zakupach internetowych (dalej: Bramka płatnicza).
2. Akcja promocyjna rozpoczyna się 6.10.2025 r. i trwa do 30.11.2025 r. albo do wyczerpania puli 100 (stu) ofert promocyjnych (dalej: Okres trwania Akcji promocyjnej) – w zależności od tego, co nastąpi jako pierwsze.
3. Z Akcji promocyjnej mogą skorzystać polscy przedsiębiorcy, którzy nigdy wcześniej, tj. przed startem Akcji promocyjnej nie korzystali z Bramki płatniczej.
4. Przedsiębiorca, który w Okresie trwania Akcji promocyjnej prawidłowo wypełni i wyśle formularz kontaktowy dostępny na www.elavon.pl/promocjanastart, a następnie zawrze umowę o świadczenie usługi Bramki płatniczej będzie zwolniony z opłat stałych przy korzystaniu z Bramki płatniczej przez okres 12 miesięcy.
5. Organizatorem Akcji promocyjnej oraz dostawcą Bramki płatniczej jest U.S. Bank Europe Designated Activity Company (Spółka z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce, ul. Puławska 17, 02‑515 Warszawa, KRS: 0000287836, REGON: 300649197, NIP: 2090000825 (dalej: Organizator).
1.1. Akcja promocyjna skierowana jest do przedsiębiorców (bez względu na formę prawną prowadzonej działalności gospodarczej, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG, spółki cywilne, spółki prawa handlowego zarejestrowane w KRS) prowadzących działalność gospodarczą na terytorium Polski i zarejestrowaną w Polsce, którzy są zainteresowani korzystaniem z Bramki płatniczej oraz nigdy wcześniej nie korzystali z tej usługi (dalej: Uczestnicy).
1.2. Organizator może w każdym czasie zażądać od Uczestnika przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających status, o którym mowa w pkt 1.1. Regulaminu. W celu uniknięcia wątpliwości, do Akcji promocyjnej nie może przystąpić przedsiębiorca, który korzystał z usług Bramki płatniczej przed startem Akcji promocyjnej, a następnie zrezygnuje z tej usługi i wypełni formularz kontaktowy.
1.3. W Akcji promocyjnej nie mogą wziąć udziału członkowie organów oraz osoby zatrudnione (niezależnie od podstawy prawnej) przez Organizatora, a także członkowie najbliższej rodziny ww. osób. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, osoby powinowate w tym samym stopniu, co wymienieni powyżej krewni oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia z osobami wskazanymi w zdaniu pierwszym niniejszego punktu.
2.1. Uczestnik, który spełni warunki Akcji promocyjnej może skorzystać promocyjnej oferty, w ramach której przez 12 miesięcy nie będzie ponosił stałych opłat związanych z korzystaniem z Bramki płatniczej (dalej: Oferta promocyjna).
2.2. Przez „stale opłaty”, o których mowa w pkt 2.2. Regulaminu należy rozumieć wyłącznie:
2.2.1. Opłata PCI
2.2.2. Opłata MMSC
W celu uniknięcia wątpliwości, Oferta promocyjna nie zwalnia Uczestnika z innych opłat związanych z korzystaniem z Bramki płatniczej niż powyżej wymienione.
2.3. Do wydania w ramach Akcji promocyjnej jest 100 Ofert promocyjnych. Jeśli ta pula wyczerpie się przed planowaną datą zakończenia Akcji promocyjnej, tj. 31.10.2025 r. to Akcja promocyjna zostaje zakończona, a formularz kontaktowy staje się nieaktywny. Informacja o zakończeniu Akcji promocyjnej zostanie dodatkowo opublikowana na stronie www.elavon.pl/promocjanastart
2.4. Oferta promocyjna obowiązuje od początku miesiąca następującego bezpośrednio po miesiącu, w którym Uczestnik zawarł z Organizatorem umowę o korzystanie z Bramki płatniczej. W przypadku wypowiedzenia umowy o korzystanie z Bramki płatniczej przed upływem 12 miesięcy Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia o zwrot niewykorzystanych świadczeń przyznanych w ramach Oferty promocyjnej.
2.5. Łączna wartość świadczeń przyznanych w ramach Oferty promocyjnej wynosi 480 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100). Świadczenia przyznane w ramach Oferty promocyjnej stanowią korzyść (przychód) uzyskiwaną w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Uczestnik zobowiązany jest samodzielnie i zgodnie z właściwy dla siebie zasadami opodatkować ten przychód.
3.1. Z Oferty promocyjnej może skorzystać Uczestnik, który spełni łącznie następujące warunki:
3.1.1. w Okresie trwania Akcji promocyjnej prawidłowo wypełni i wyśle do Organizatora formularz kontaktowy dostępny na stronie www www.elavon.pl/promocjanastart (dalej: Formularz kontaktowy),
3.1.2. a następnie – w odpowiedzi na ofertę przedstawioną przez przedstawiciela Organizatora – zawrze umowę o korzystanie z usługi Bramki płatniczej.
3.2. Prawidłowo wypełniony Formularz kontaktowy wymaga podania następujących informacji:
3.2.1. imię i nazwisko Uczestnika (tj. osoby fizycznej uprawnionej do prowadzenia spraw przedsiębiorstwa),
3.2.2. adres e-mail i numer telefonu Uczestnika,
3.2.3. nazwa firmy,
3.2.4. wskazania w jaki sposób Uczestnik, chce otrzymać ofertę na usługę Bramki płatniczej, tj. poprze kontakt mailowy czy telefonicznie.
3.3. Jeden Uczestnik może skorzystać tylko z jednej Oferty promocyjnej. Oferty promocyjne przydzielane są zgodnie z kolejnością otrzymywania przez Organizatora Formularzy kontaktowych.
3.4. Uczestnikom nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego Oferty promocyjnej, jak również zastrzeżenia odmiennego sposobu jej realizacji.
4.1. Reklamacje dotyczące przebiegu Akcji promocyjnej Uczestnicy mogą zgłaszać do Organizatora najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wystąpienia zdarzenia będącego powodem reklamacji i jednocześnie nie później niż w terminie 14 dni od zakończenia Akcji promocyjnej (decyduje data wpływu reklamacji do Organizatora).
4.2. Reklamację należy wysłać:
4.2.1. listem poleconym na adres U.S. Bank Europe Designated Activity Company (Spółka z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce, ul. Puławska 17, 02‑515 Warszawa z dopiskiem „Reklamacja – Promocja na start – Bramka Płatnicza Elavon” lub
4.2.2. za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: reklamacja@elavon.com. (w temacie: Reklamacja – Promocja na start – Bramka Płatnicza Elavon.)
4.3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać te same, które Uczestnik podał w Formularzu kontaktowym, tj.: imię i nazwisko, nazwę firmy, adres e-mail i numer telefonu – a w przypadku reklamacji wysłanych drogą pocztową również dokładny adres korespondencyjny, jak również wskazanie przyczyny reklamacji i żądanie określonego zachowania się przez Organizatora.
4.4. Osoba składająca reklamację zostanie poinformowana o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji w analogiczny sposób, w jaki złożyła reklamację w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamacji Organizatorowi.
4.5. Decyzje w sprawie reklamacji są ostateczne. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
5.1. Dane osobowe gromadzone w związku z Akcją promocyjną przetwarzane są na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa z zakresu ochrony danych osobowych, tzn. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
5.2. Administratorem danych osobowych jest U.S. Bank Europe Designated Activity Company (Spółka z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce, ul. Puławska 17, 02‑515 Warszawa (kontakt: EUDataProtection@elavon.com)
5.3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia Akcji promocyjnej, co obejmuje proces ofertowania i zawierania umów o korzystanie z Bramki płatniczej, przyznanie Ofert promocyjnych, a także rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
5.4. Uczestnicy mają prawo dostępu do swoich danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania w określonych sytuacjach, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także do złożenia skargi do organu nadzoru na przetwarzanie danych.
5.5. Więcej informacji o regułach przetwarzania danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia Akcji promocyjnej znajduje się w załączniku do Regulaminu.
6.1. Akcja promocyjna organizowana jest na terenie Polski.
6.2. Udział w Akcji promocyjnej jest dobrowolny. Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z udziału w niej wysyłając do Organizatora na adres e-mail: zamkniecia@elavon.com oświadczenie o rezygnacji w temacie podając: „Rezygnacja – Bramka płatnicza: promocja na start”.
6.3. Organizator, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, ma prawo do wykluczenia z udziału w Akcji promocyjnej Uczestników, którzy w szczególności:
6.3.1. biorą udział w Akcji promocyjnej z użyciem fikcyjnych danych osobowych;
6.3.2. prowadzą działania sprzeczne z prawem, a w szczególności, gdy godzą swym zachowaniem w interesy osób trzecich;
6.3.3. prowadzą jakiekolwiek działania, które mają na celu obejście Regulaminu lub zabezpieczeń lub zasad funkcjonowania Akcji promocyjnej.
6.4. Uczestnik wykluczony z udziału w Akcji promocyjnej traci prawo do Oferty promocyjnej.
6.5. Regulamin Akcji promocyjnej dostępny jest na stronie www.elavon.pl/promocjanastart oraz w siedzibie Organizatora.
6.6. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Akcji promocyjnej w okresie jej trwania, jeżeli jest to uzasadnione celem Akcji promocyjnej i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników. Wszyscy Uczestnicy zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu poprzez opublikowanie zmian na stronie www.elavon.pl/promocjanastart oraz wiadomość wysłaną na adres e-mail podany w Formularzu kontaktowym.
6.7. Akcja promocyjna nie jest grą losową, zakładem wzajemnym, grą w karty ani grą na automatach, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach losowych.
6.8. Akcja promocyjna realizowana jest przez Organizatora jako przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919-921 Kodeksu cywilnego. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw.
6.9. Uprawnienia wynikające z uczestnictwa w Akcji promocyjnej nie mogą być przeniesione przez Uczestnika na osobę trzecią.
1. Administratorem danych osobowych uczestników akcji promocyjnej „Bramka płatnicza – bramka na start” („Akcja promocyjna”) jest U.S. Bank Europe Designated Activity Company (Spółka z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce, ul. Puławska 17, 02‑515 Warszawa. Możesz skontaktować się z nami w formie:
a) elektronicznej – na adres poczty e-mail: EUDataProtection@elavon.com lub
b) pisemnej – na ww. adres naszej siedziby.
2. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia Akcji promocyjnej i realizacji postanowień jej regulaminu (art. 6 ust. 1 lit f) RODO). Przeprowadzanie Akcji promocyjnej jako cel może również obejmować rozpatrywanie roszczeń (reklamacji) zgłaszanych w związku Akcją promocyjną jako nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a także wywiązanie się z obowiązków prawnych wynikających z przeprowadzania Akcji promocyjnej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do tego, aby skorzystać z Akcji promocyjnej lub uzyskać odpowiedź na reklamację. Niepodanie danych skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w Akcji promocyjnej lub udzielenia odpowiedzi na reklamację.
4. Dane osobowe będziemy ujawniać podmiotom, które wspierają nas w przeprowadzeniu Akcji promocyjnej np. dostawcom usług IT, księgowych i prawnych.
Twoje dane ujawniamy innym podmiotom tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do przeprowadzenia Akcji promocyjnej. W każdym przypadku, gdy ujawniamy Twoje dane innym podmiotom, dokonujemy tego w ramach obowiązujących przepisów. Jeśli nasi usługodawcy przetwarzają Twoje dane w naszym imieniu, muszą zapewnić gwarancje wdrożenia rozwiązań technicznych i organizacyjnych, które będą chroniły Twoje dane osobowe i spełniały wymogi ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
5. Dane osobowe przechowujemy przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z udziału w Akcji promocyjnej. Okres ten trwa do końca roku, w którym upłyną 3 lata od dnia powstania roszczeń. W przypadku zgłoszenia roszczenia przez uczestnika, okres przechowywania i przetwarzania jego danych osobowych może ulec przedłużeniu, jeśli będzie to niezbędne dla rozpatrzenia roszczenia i ewentualnej obrony przed takim roszczeniem.
6. Prawo ochrony danych osobowych daje Ci szereg praw, z których możesz skorzystać w dowolnej chwili. Twoje prawa obejmują:
a) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych;
b) prawo do poprawiania danych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do żądania usunięcia danych;
e) prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych.
Ponadto, masz również prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych związanego z przeprowadzeniem Promocji oraz realizowanego w prawnie uzasadnionym interesie, o ile znajdujesz się w szczególnej sytuacji i nie chcesz, aby Twoje dane były przetwarzane w ww. celu. W niektórych sytuacjach możemy mieć jednak ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które będą miały pierwszeństwo wobec Twoich interesów, praw i wolności. W niektórych sytuacjach przetwarzanie Twoich danych może być również niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W takich przypadkach nie będziemy mogli uwzględnić sprzeciwu.
Wszelkie żądania dotyczące realizacji Twoich praw możesz zgłaszać nam z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych w pkt 1. tej informacji.
Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych, to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, www.uodo.gov.pl). W ramach wykonania tego uprawnienia należy podać pełny opis zaistniałej sytuacji, wskazać, jakie działanie uznajesz za naruszające Twoje prawa lub wolności oraz czego się w związku z tym domagasz. Skargę należy złożyć bezpośrednio do organu nadzoru.
7. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. Nie zamierzamy również przekazywać danych osobowych do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani organizacji międzynarodowej.
U.S. Bank Europe Designated Activity Company (Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 17, 02-515 Warszawa, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 287836, numer REGON 300649197, NIP 2090000825, kapitał zakładowy U.S. Bank Europe Designated Activity Company 6.400.001,00 euro. U.S. Bank Europe DAC prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą Elavon Merchant Services i podlega nadzorowi Centralnego Banku Irlandii.