The site you requested may not be relevant in your area.

country flag
Skip to main content

 

Dostępność w U.S. Bank Europe

U.S. Bank Europe jest zobowiązany traktować wszystkich z godnością i szacunkiem. Wspieramy niezależność i staramy się zapewnić równe szanse i integrację dla wszystkich.

Niniejsze Oświadczenie o Dostępności odnosi się do naszych produktów i usług objętych Europejskim Aktem o Dostępności, w tym terminali płatniczych i usług e-commerce.
 

Co dla nas oznacza dostępność

W U.S. Bank Europe dostępność oznacza:

  • Tworzenie przyjaznego środowiska i oferowanie wsparcia dla osób niepełnosprawnych.
  • Zapewnienie zoptymalizowanego doświadczenia cyfrowego na naszych terminalach, stronach internetowych i usługach mobilnych, aby zapewnić łatwość użytkowania.
  • Projektowanie usług cyfrowych, które są postrzegalne, operacyjne, zrozumiałe i solidne.
  • Oferowanie dedykowanego wsparcia, aby pomóc klientom w korzystaniu z naszych usług za pomocą technologii wspomagających, w formatach dostępnych.
     

Strony internetowe i interfejsy cyfrowe

Stosujemy się do Wytycznych dotyczących Dostępności Treści Internetowych (WCAG) 2.2, poziom AA, i zgodności z EN 301 549. Nasze produkty cyfrowe są testowane, aby spełnić te standardy.

Nasze strony internetowe i interfejsy cyfrowe wspierają:

  • Responsywny design i funkcjonalność zoomu.
  • Nawigacja tylko przy użyciu klawiatury.
  • Kompatybilność z technologiami wspomagającymi.
     

Więcej informacji

Zobowiązujemy się usuwać bariery i zaspokajać potrzeby w zakresie dostępności w odpowiednim czasie.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami przez e-mail lub nasze zespoły obsługi klienta pod numerami:


Obsługa klienta w Polsce:  22 306 03 16 / obsluga.klienta@elavon.com