Ameryka

Stany Zjednoczone
Puerto Rico

Europa

Dania
Niemcy
Irlandia
Norwegia
Polska
Szwecja
Wielka Brytania
Hiszpania

Ameryka

Stany Zjednoczone
Puerto Rico

Europa

Dania
Niemcy
Irlandia
Norwegia
Polska
Szwecja
Wielka Brytania
Hiszpania

Jesteś już klientem Elavon?

Jeśli jesteś klientem Elavon i potrzebujesz pomocy, możesz skorzystać z czatu na żywo w Elavon Connect (pon.–pt., 8:00–16:00), odwiedzić centrum obsługi klienta lub skontaktować się z naszym zespołem od poniedziałku do piątku, telefon: w godzinach od 8:00 do 19:00 pod numerem 22 306 03 16.

Pomoc techniczna i centrum autoryzacyjne są dostępne 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Jeśli wolisz, możesz wypełnić formularz dostępny na tej stronie, aby uzyskać pomoc.

Odwiedź strefę klienta

W strefie klienta znajdziesz szereg materiałów wspierających korzystanie z rozwiązań płatniczych Elavon.

Czat na żywo w Elavon Connect

Jeśli posiadasz konto Elavon Connect, możesz się zalogować i porozmawiać z jednym z członków naszego zespołu poprzez czat na żywo (poniedziałek–piątek, 8:00–16:00).

Porozmawiaj z obsługą klienta

Masz pytanie dotyczące zarządzania kontem klienta lub potrzebujesz pomocy w skonfigurowaniu naszych produktów lub rozwiązań? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta.

Dziękujemy za kontakt! Odezwiemy się do Ciebie wkrótce

Jakich rozwiązań dotyczy Twoje zgłoszenie? Zaznacz je.

Jesteś obecnie naszym klientem?

Nie obawiaj się o dane. Przetwarzamy je zgodnie z naszą Polityką Prywatności.

Zabezpiecz swoje dane przed oszustami.

Komunikacja Elavon zawsze pochodzi z adresu mailowego kończącego się na @elavon.com.
W razie wątpliwości powiadom nasz zespół: fraud@elavon.com

Dbanie o bezpieczeństwo Twojego konta jest naszym priorytetem.