Twoi klienci, płacąc kartą, dokładnie wiedzą, jaka jest kwota zakupu w ich własnej walucie i mają wybór, czy płacić w niej czy w złotówkach (DCC). Ty przy każdej transakcji DCC dostajesz rabat – odliczany od kosztów procesowania. Gdy kupują online w Twoim sklepie, widzą ceny w wielu walutach (MCC), również w swojej. Mogą świadomie podjąć decyzję.
Czy płacą online, czy stacjonarnie, potem jest im łatwiej odnaleźć transakcję na wyciągu z karty i zidentyfikować płatność. A Ty masz mniej reklamacji zwrotnych (chargeback).
DCC (dynamic currency conversion), czyli dynamiczne przeliczanie walut daje zagranicznym klientom swobodę wyboru waluty. Gdy chcą zapłacić kartą Visa, Mastercard czy Diners, mogą to zrobić w walucie swojej karty lub w złotówkach. Kwoty płatności mogą być przeliczone na ponad 80 walut. Dodatkowo otrzymujesz rabat, który odliczamy od Twoich kosztów procesowania płatności.
MCC (multi-currency conversion), czyli usługa płatności w wielu walutach. Dzięki niej klienci z zagranicy widzą cenę w swojej rodzimej walucie. To bardzo przydatne, gdy sprzedajesz przez internet. Wystarczy, że w ustawieniach swojego sklepu internetowego dodasz waluty krajów, w których chcesz sprzedawać. My zajmujemy się kursami wymiany walut i wielowalutowymi usługami bankowymi.
Przemysław Zając, Manager, Restauracja Wierzynek
Prowadzisz pensjonat lub sklep w okolicy pełnej turystów? Wybierz DCC. Jeśli masz sklep internetowy i wysyłasz swoje produkty na cały świat, opcja dla Ciebie to MCC.
Dzięki transakcjom DCC klienci płacą kartą lub zbliżeniowo w punkcie sprzedaży, przy kasie. Usługa MCC sprawdza się w sklepach internetowych, gdzie klienci widzą ceny w walucie swojego kraju.
Nieistotne jaką walutę transakcji wybrał Twój klient. Środki wpłyną na Twoje konto w walucie wybranej przez Ciebie. Zarówno w przypadku usługi DCC, jak i MCC.
DCC pozwala gościom luksusowego Sheraton Lake Como, światowej sławy włoskiego kurortu, cieszyć się możliwością wyboru, w jaki sposób chcą płacić.
Jak otworzyć sklep internetowy, aby wspierał proces zakupowy i spełniał wymogi prawne?
Koszt stworzenia sklepu internetowego wynosi od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Skąd wynika tak duża rozbieżność w wycenie?
Wypełnij formularz lub zadzwoń.