The site you requested may not be relevant in your area.

United States

Kariera

 

Rozwijaj  
swoją karierę z

Jedna firma. Wiele ścieżek kariery.


Mamy oddziały w 9 krajach, w tym 6 oddziałów w Europie. Gdzie się znajdujemy?

  • Zamknij

    reland

    Witamy w Dublinie i Arklow

    Irlandzki oddział, jako Globalne Centrum Rozwiązań Technologicznych Elavon w Europie, odpowiada za całość działań IT firmy oraz udziela wsparcia wszystkim Europejskim liniom biznesowym US Banku.

    Nasz zespół to wysoko wykwalifikowani pracownicy. Zakres naszych specjalizacji obejmuje: IT, wsparcie techniczne, finanse, zarządzanie projektami, sprzedaż, zapobieganie oszustwom oraz obszary ryzyka kredytowego.

    Nasze biura zlokalizowane są w Dublinie i w Arklow, na wschodnim wybrzeżu Irlandii. Są to eleganckie, nowoczesne siedziby z dobrym połączeniem komunikacyjnym z centrum Dublina oraz słynnymi irlandzkimi obszarami wiejskimi.

     

  • Zamknij

    Niemcy

    Witamy we Frankfurcie

    Nasz niemiecki oddział to prężne, wielojęzyczne środowisko pracy, odzwierciedlające zróżnicowanie pod względem umiejętności i doświadczeń, charakterystyczne dla Elavon.

    Frankfurt przyciąga tych, którzy swą karierę wiążą z usługmi finansowymi. To największe centrum finansowe Europy, zlokalizowane w sercu Niemiec – uważane za bankową stolicę Europy. Dzięki autostradom, liniom kolejowycm oraz międzynarodowemu lotnisku Frankfurt ma znakomite połączenia komunikacyjne z miejscami na całym kontynencie oraz poza jego granicami.

  • Zamknij

    Norwegia

    Witamy w Oslo

    Nasz norweski oddział zlokalizowany w Oslo jest centralą Elavonu w Północnej Europie.

    Tutaj dobrze jest i żyć, i pracować. Nasze biuro znajduje się w tętniącej życiem dzielnicy biznesowej i handlowej, doskonale skomunikowanej z innymi częściami miasta. Dojazd pociągiem Skoyen bezpośrednio do serca Oslo zajmuje tylko 3 minuty.

  • Zamknij

    Witamy w Warszawie

    Nasz oddział w Polsce to Centrum Operacyjne Elavon wspierające klientów w całej Europie. Jego częścią jest również dynamiczny i innowacyjny dział Business Development, który odpowiada za relacje z klientami oraz oferuje nasze produkty i usługi zarówno nowym, jak i obecnym klientom. Do naszych specjalizacji należy zapobieganie oszustwom w obszarze transakcji płatniczych i prania pieniędzy oraz optymalizacja działań z zakresu ryzyka kredytowego.

    Jesteśmy największym oddziałem firmy Elavon w Europie. Mamy dwa biura w Warszawie, zlokalizowane w centrum miasta. Nasi pracownicy mogą zdobywać doświadczenie zawodowe w wielu departamentach oraz pracować w zróżnicowanym, wielojęzycznym i wielokulturowym środowisku.

    Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i których nowatorskie działania będą wspierać rozwój Elavon. Prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska niższego szczebla. Umożliwiamy nowym pracownikom rozpoczęcie kariery w międzynarodowym środowisku korporacyjnym, często nie wymagając od nich wcześniejszego doświadczenia zawodowego.

  • Zamknij

    Hiszpania

    Nasz hiszpański oddział pełni głównie funkcje operacyjne dla naszej spółki SEMS, a jego najważniejsze zadania to: obsługa klienta, działalność związana z oceną ryzyka kredytowego, przeciwdziałanie oszustwom i back office. Siedziba oddziału znajduje się w pobliżu centrum Madrytu, około 20 minut jazdy samochodem lub lokalnym środkiem transportu. Jest to nowy budynek, który zapewnia komfortowe warunki do pracy oraz liczne udogodnienia.

  • Zamknij

    Wielka Brytania

    Witamy w Londynie

    Tutaj mieści się centrala Elavonu. Prezes i większość Zespołu Zarządzającego pracują w biurze w północno-zachodnim Londynie, tak jak i dział sprzedaży.

    Nasze biuro znajduje się zaledwie 20 minut jazdy pociągiem od centrum Londynu i ma doskonałe połączenie komunikacyjne z pozostałą częścią Wielkiej Brytanii. Zapewniamy także możliwość elastycznej pracy – wielu naszych pracowników pracuje w domu lub w lokalizacjach alternatywnych.

Dlaczego Elavon?

Praca w wielojęzycznym środowisku

Zróżnicowane środowisko, praca z kolegami z
ponad 15 krajów

Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego

 

Ciekawe ścieżki
kariery

Stabilne zatrudnienie w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce

Zaangażowanie w rozwój innowacyjnych rozwiązań płatniczych.

Mówi się, że pieniądze napędzają świat.

My uważamy, że robią to ludzie.

Wielka Brytania

Irlandia

Polska

Hiszpania

Mierz wyżej, osiągaj więcej..

 

  • Front Office
    • Front Office

      Zespół Telefonicznej Obsługi Klienta (Front Office) jest częścią Działu Operacji i zajmuje się przede wszystkim obsługą zapytań, pochodzących zarówno od klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych z całej Europy. Naszym głównym zadaniem jest obsługa połączeń przychodzących. Robimy wszystko, by zapewnić naszym klientom wyjątkową obsługę.

  • Back Office
    • Back Office

      Zespół Wsparcia (Back Office) jest częścią Działu Operacji. Świadczy usługi administracyjne. Odpowiadamy za poprawną obsługę danych systemowych dotyczących Klientów Elavon i ich transakcji. Aktywujemy umowy nowych klientów w systemach, wprowadzamy dane, monitorujemy i weryfikujemy informacje, sprawdzamy zapytania klientów, analizujemy raporty i dane statystyczne, utrzymujemy integralność danych i archiwizujemy dokumenty.

  • AML
    • AML

      Nasz Zespół ds. Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy jest częścią Działu Operacji. Realizuje program identyfikacji i sprawdzania klientów, aby skutecznie przeciwdziałać praniu brudnych pieniędzy, finansowaniu terroryzmu i innym przestępstwom finansowym.

  • Fraud
    • Fraud

      Zespół ds. Zapobiegania Oszustwom jest odpowiedzialny za codzienne monitorowanie aktywności klientów. Skupia się na identyfikowaniu podejrzanych i nietypowych zachowań, które mogą prowadzić do ryzyka finansowego, niekorzystnego dla Elavon i / lub naszych klientów. Zespół ten jest również odpowiedzialny za edukowanie klientów wewnętrznych i zewnętrznych, jak zapobiegać oszustwom.

  • Dział Ryzyka Kredytowego
    • Dział Ryzyka Kredytowego

      Zespół pracujący w tym dziale weryfikuje nowych klientów oraz partnerów Elavon. Jego zadania polegają na podejmowaniu takich decyzji w procesie weryfikacji, dzięki którym zmniejszy się ryzyko strat dla Elavon.

  • Dział Sprzedaży
    • Dział Sprzedaży

      Zespoły sprzedażowe świadczą profesjonalne usługi na rzecz wszystkich naszych klientów, zarówno małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych firm, które mają swoje siedziby w Polsce.

      Cały dział składa się z sześciu niezależnych zespołów sprzedażowych: Sprzedaży Bezpośredniej, Kanału Bankowego, Zarządzania Klientami, Zarządzania Relacjami, Sojuszy Bankowych oraz Partnerstw Strategicznych i Kanału Dużych Przedsiębiorstw.

  • Dział Globalnych Rozwiązań Technologicznych
    • Dział Globalnych Rozwiązań Technologicznych

      Nasz polski dział IT pełni wiele różnych funkcji w poszczególnych dziedzinach IT. Jest odpowiedzialny m.in. za: rozwój oprogramowania, testy akceptacyjne użytkowników (UAT), zarządzanie infrastrukturą i wsparcie użytkowników.

  • Dział Windykacji
    • Dział Windykacji

      Dział Windykacji monitoruje aktywność na rachunkach klientów, aby zapewnić terminowe płatności faktur. Nasz zespół zajmuje się windykacją miękką, odbieraniem i wykonywaniem telefonów oraz wysyłaniem e-maili i pism w celu rozwiązania wszelkich problemów dotyczących płatności po stronie klienta. Dział Windykacji uzgadnia płatności przychodzące oraz monitoruje odmowy wykonania poleceń zapłaty i zajmuje się rozwiązywaniem problemów z tym związanych. Obsługuje portfele wierzytelności z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.

Zobacz aktualne oferty pracy

* source: Ethishpere 2016 World’s Most Ethical Companies http://worldsmostethicalcompanies.ethisphere.com/honorees/

back to top

Leaving?

By selecting "Continue," you will leave Elavon and enter a third party Web site. Elavon is not responsible for the content of, or products and services provided by   , nor does it guarantee the system availability or accuracy of information contained in the site. This Web site is not controlled by Elavon. Please note that the third party site may have privacy and information security policies that differ from those of Elavon.