The site you requested may not be relevant in your area.

country flag
Skip to main content
alt

Biuro Sprzedaży

Poniedziałek-Piątek

9:00 – 17:00

22 306 42 22

Skontaktuj się z nami

*Wymagane

Zgoda na kontakt:

Proszę zaznaczyć to pole, jeżeli chcesz, żeby Elavon skontaktował się w celu przedstawienia oferty, używając podanego przez Ciebie adresu e-mail i/lub numeru telefonu.

Szanujemy Twoją prywatność. Twoje dane są przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Prywatności.

Form Ends
alt

Thank you for your submission!

Thank you for getting in touch. We will be in contact with you within 48 hours.To go back to our website, please click here.

Close

alt

Biuro Sprzedaży

Poniedziałek-Piątek

9:00 – 17:00

22 306 42 22

Form Ends
testing

 

An error has occurred in submission. PLease try contacting customer service.

alt

Biuro Sprzedaży

Poniedziałek-Piątek

9:00 – 17:00

22 306 42 22

Form Ends
Klienci korzystają z usługi Cashback

Cashback – korzyść dla Ciebie i dla klienta

Pomimo rozwoju bezgotówkowych płatności wiele osób wciąż decyduje się na tradycyjne środki pieniężne. Cashback jest usługą, która pozwoli Twoim klientom na bezpieczną oraz wygodną wypłatę pieniędzy, co zdecydowanie dobrze wpłynie na wizerunek Twojej placówki oraz Twój zysk. Sprawdź, co dokładnie ma do zaoferowania usługa Cashback w Twojej firmie i dlaczego warto ją mieć.

Usługa Cashback to m.in. wypłacanie pieniędzy przy transakcji kartą

Cashback –co to jest?

Usługa Cashback to zysk dla Ciebie i Twoich klientów. Pozwala ona na wypłacanie pieniędzy podczas transakcji kartą. Dzięki temu klient nie musi szukać bankomatu, a Ty klienta, ponieważ ten jest już u Ciebie, dokonując transakcji i wypłacając pieniądze. Jeśli jesteś przedsiębiorcą lub dopiero planujesz założenie firmy, koniecznie uwzględnij w niej wygodę, jaką jest w stanie dać klientom Cashback.

Cashback umożliwia wygodną wypłatę pieniędzy

Zdobywaj klientów z Cashback

Szukanie bankomatu bywa uciążliwe. Dzięki Cashback sprawisz, że Twoi klienci nie będą musieli tego robić, bo będą mogli znaleźć Twój punkt. Kiedy już do niego trafią, to skorzystanie z Cashbacku będzie możliwe dopiero po zakupach. W ten sposób otrzymują wygodną wypłatę pieniędzy, Ty natomiast zyskujesz klientów. Pamiętaj, że stały klient to największy zysk przedsiębiorcy.

Kobieta płaci smartfonem w sklepie

Wyższe obroty i mniejsze koszty

Cashback jest w stanie wygenerować dla Ciebie większe przychody bez konieczności ponoszenia kosztów, a wręcz przy ich zmniejszeniu. Klient korzysta z Twojej usługi, aby wypłacić pieniądze, czyli generuje dla Ciebie zysk. Ty natomiast nie musisz później wpłacać gotówki na swoje konto. Jeśli klient wypłaci środki pieniężne, Ty dostajesz zwrot na konto firmowe.

Kasjerka przyjmuje płatność za pośrednictwem Cashbacku

Komfortowa obsługa

Komfort i wygoda to główne powody, dla których tak wiele osób postawiło na usługę Cashback. Jeśli Twój klient zechce z niej skorzystać, wystarczy, że wprowadzi kartę do terminala i następnie będzie postępował zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie. To oszczędność czasu także dla Ciebie, ponieważ nie będziesz musiał uczyć Twoich pracowników żadnych skomplikowanych procedur.

Właścicielka piekarni przyjmuje płatność

Czas to pieniądz

Oszczędność czasu to kolejna zaleta, jaką jest w stanie zagwarantować Tobie i Twoim klientom usługa Cashback, a należy pamiętać, że czas bywa cenniejszy niż złoto. Twój klient nie zmarnuje go na szukanie bankomatu, Ty natomiast nie będziesz musiał liczyć swojego dziennego utargu i wpłacać ich na konto. Już tam będą, jeśli postawisz na Cashback, co ogranicza problemy z ich transportem i przechowywaniem.

Klienci sklepów doceniają możliwość korzystania z usługi Cashback

Buduj swoją markę

Klienci z całą pewnością docenią starania, jakie wkładasz w to, by jakość obsługi w Twojej firmie stała na najwyższym możliwym poziomie. Lojalni, zadowoleni klienci do Ciebie wrócą, a może nawet powiedzą o Twojej firmie znajomym. Zadbaj o to, by klient zawsze dostał u Ciebie to, czego potrzebuje –może to być właśnie usługa Cashback.

  • Zacznijmy od wyjaśnienia, co to jest Cashback, żebyś mógł w pełni zrozumieć, jakie korzyści jest w stanie wnieść do Twojej firmy. Cashback jest usługą polegającą na wypłacie środków z karty podczas zakupów. Prostotę i wygodę takiego rozwiązania z całą pewnością docenią Twoi klienci, którzy nie będą musieli szukać bankomatu, gdyż niezbędną gotówkę wypłacą u Ciebie podczas zakupów poprzez Cashback. Co to oznacza dla Ciebie jako przedsiębiorcy? Przede wszystkim zysk finansowy, ponieważ każdy klient, który będzie chciał  skorzystać z wygody oferowanej przez Cashback, będzie musiał dokonać u Ciebie zakupów. W ten sposób łączysz dwie zalety, jakie może zaoferować usługa Cashback. Z jednej strony dbasz o klientów oraz ich wymagania odnośnie wymarzonej placówki, z drugiej natomiast zapewniasz sobie dodatkowy zysk. Może zdarzyć się nawet tak, że klient trafi do Ciebie tylko ze względu na oferowaną usługę Cashback, jednak zostanie na dłużej i regularnie będzie robił u Ciebie zakupy. Każdy sposób na wzbudzenie zainteresowania klientów Twoją działalnością jest w stanie zaowocować w przyszłości – wyjątkiem nie jest Cashback.

     

  • Dzięki sprawnej współpracy na linii bank-acquirer-przedsiębiorca-klient nie musisz obawiać o kwestię bezpieczeństwa, jakie jest w stanie zagwarantować nam Cashback. Co to oznacza? Żeby klient mógł wypłacić gotówkę w Twojej placówce, niezbędne będzie wpisanie pinu, tak samo jak ma to miejsce przy tradycyjnej płatności kartą, przez co zyskuje on pewność, że nikt nie wypłaci środków bez jego zgody.

    Ty natomiast, dzięki temu, że Cashback będzie obsługiwany bezpośrednio przez bank, masz zagwarantowany zwrot pieniędzy wypłaconych klientowi. Cashback nie jest więc w stanie zakłócić Twojej ciągłości finansowej, ponieważ pieniądze, które ktoś wypłaci w Twojej placówce, od razu trafią z powrotem na firmowe konto. Jeśli jednak będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości odnośnie transakcji, pamiętaj, że Cashback podlega reklamacji. Jeśli pieniądze nie trafią na Twoje firmowe konto, możesz zgłosić to do banku i wyjaśnić w kilka minut. Dzięki temu masz pewność, że płynności finansów w Twojej firmie nic nie zakłóci.

  • W naszym kraju powoli staje się standardem ogólnodostępna usługa Cashback. Polska infrastruktura do wypłat środków przez usługę Cashback jest stale rozbudowywana, warto więc pomyśleć o tym już teraz. Dzięki temu przyzwyczaisz do tej opcji swoich klientów i będziesz gotowy na spełnienie standardów rynkowych. Wypłacanie gotówki za pomocą terminala płatniczego bez problemu zrealizujesz kartami Mastercard oraz Visa.

    Jeśli chodzi o dostępność usługi Cashback przez instytucje bankowe, Polska wypada bardzo dobrze. Wszystkie wiodące na naszym rynku banki są już gotowe, by w pełni wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów dzięki możliwości bezproblemowej wypłaty środkóww każdym miejscu. Najprawdopodobniej popularność usługi Cashback będzie rosła z każdym rokiem, podobnie jak mato miejsce w przypadku wielu innych funkcji terminali płatniczych. Postaw na usługę Cashback w Twojej firmie już dzisiaj i sam zobacz, jak zareagują Twoi klienci.

Terminal płatniczy – wygodne transakcje bezgotówkowe

Każdy przedsiębiorca wie o tym, jak ważne w biznesie jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jego klientów. Jednym ze sposobów, by to osiągnąć, może być postawienie na wygodne płatności bezgotówkowe. Terminal płatniczy w dzisiejszych czasach to wręcz konieczność w nowoczesnym biznesie – wielu klientów nie nosi już przy sobie gotówki i umożliwienie im płatności bezgotówkowych jest jedynym sposobem, żeby do nich dotrzeć. Sprawdź, jak terminal płatniczy może przełożyć się na sukces w Twoim przedsiębiorstwie. 

Płatności bezgotówkowe – korzyść dla Ciebie i Twoich klientów

Nie ma żadnych wątpliwości, że terminal płatniczy obsługujący płatności bezgotówkowe to świetny sposób na zwiększenie swojego powodzenia w biznesie. Jest bardzo dużo powodów, które wpływają na tę sytuację. Przede wszystkim – ludzie cenią sobie wygodę. Często zamiast noszenia grubego i ciężkiego portfela wypchanego po brzegi drobnymi pieniędzmi wolą postawić na kompaktową kartę płatniczą, którą bez problemu uda się zmieścić w każdej kieszeni.  

Oczywiście za pomocą karty płatniczej można nie tylko wykonać płatność kartą w sklepie, ale także wypłacić gotówkę w bankomacie i na to często liczą przedsiębiorcy, którzy nie decydują się na instalację terminala płatniczego. Wychodzą oni z założenia, że nawet jeśli klient nie będzie miał przy sobie gotówki, będzie mógł ją wypłacić w pobliskim bankomacie. To spory błąd – klient rzeczywiście ma taką możliwość, jednak jest to dla niego niewygodne. Taka operacja, pomimo tego, że nie jest skomplikowana, wymaga od klienta opuszczenia naszego lokalu i odnalezienia najbliższego bankomatu. Jeśli ma alternatywę (chociażby u konkurencji) w postaci wygodnej płatności kartą, raczej możemy być pewni, na jaką opcję się zdecyduje.

Odwróćmy teraz ten przykład – załóżmy, że prowadzisz niewielki sklep. W Twojej okolicy znajduje się liczna konkurencja, jednak żaden z pobliskich lokali nie zdecydował się na terminal do płatności kartą. W takiej sytuacji nawet tak niepozorna rzecz jak terminal POS jest w stanie wyróżnić Twoją firmę na tle innych i dać klientom wygodę, której nie znajdą w pobliżu. Tym samym terminale mogą stać się czynnikiem, który przyniesie Twojej firmie więcej dochodu. 

Co to jest terminal płatniczy?

Zanim przejdziemy dalej, warto pokrótce przyjrzeć się zagadnieniu - co to terminal. Chociaż zapewne każdy zetknął się z tym urządzeniem nieraz, dokładna odpowiedź na pytanie – „terminal – co to jest?” może przysporzyć nieco problemów. Mówiąc najbardziej ogólnie, terminal płatniczy to urządzenie, które może pomóc w obsłudze płatności bezgotówkowych. Warto zaznaczyć, że nie chodzi tutaj tylko o klasyczną płatność kartą – Twoja firma będzie miała zdecydowanie więcej możliwości, kiedy zdecyduje się na odpowiedni terminal płatniczy. 

Korzystając z terminala, możesz obsłużyć także inne płatności bezgotówkowe niż płatność kartą. Przykładem może być tutaj chociażby kod BLIK – niezwykle intuicyjna i wygodna forma płatności coraz częściej wybierana przez klientów. Praktycznie każdy terminal do kart płatniczych posiada dodatkowe opcje, które pomogą Ci odpowiedzieć na indywidualne oczekiwania względem płatności każdego z klientów.

Terminal płatniczy od 2022 – czy jest obowiązkowy?

Terminale płatnicze – 2022 rok przyniósł Polski Ład, który zmienił przepisy odnośnie do płatności bezgotówkowych. Czy terminale płatnicze są na ten moment obowiązkowe dla wszystkich przedsiębiorców? Ogólnie można powiedzieć, że tak, chociaż od tej zasady znajdą się wyjątki.

Terminal płatniczy 2022 – obecnie posiadanie instrumentu płatniczego do obsługi płatności bezgotówkowych jest obowiązkowe dla każdego przedsiębiorcy, który ewidencjonuje sprzedaż osobom fizycznym. Oznacza to, że możesz nie posiadać instrumentu płatniczego tylko wtedy, kiedy Twoja działalność nie polega na sprzedaży produktów lub usług. Instrumenty, takie jak na przykład terminale płatnicze od 2022 są obowiązkowe dla wszystkich przedsiębiorstw używających kas fiskalnych – w ten sposób ten wymóg dotyczy nie tylko sklepów, ale także taksówkarzy, salonów urody, fryzjerów czy wielu innych, różnorodnych placówek. 

Nawet jeśli terminal płatniczy nie jest wymagany prawnie w Twoim biznesie, to pamiętaj, że mimo wszystko warto go mieć. Zmiana przepisów sprawiła, że coraz więcej przedsiębiorstw zaczęło obsługiwać płatności bezgotówkowe, więc jeśli nie chcesz zostać w tyle względem konkurencji – terminal do kart będzie opcją, która może to umożliwić Tobie i Twojemu biznesowi.

Terminal płatniczy – jak działa? 

Należy pamiętać, że technologia i przemysł nieustannie się zmieniają i praktycznie każdego roku pojawiają się nowe i bardziej wygodne rozwiązania. Nie inaczej jest z terminalami płatniczymi – kiedyś ich użycie i płatność kartą płatniczą były zdecydowanie mniej wygodne i szybkie, niż ma to miejsce obecnie. Wynika to z bardzo prostego powodu – dawne karty debetowe i kredytowe działały na zasadzie pasków magnetycznych. Czytnik kart płatniczych odbierał informacje z paska, natomiast płatnik musiał potwierdzić swoją tożsamość podpisem na wydruku. 

Obecnie większość kart płatniczych opiera się o chipy, które umożliwiają bardziej sprawną komunikację pomiędzy podmiotami płatności. Nowoczesne urządzenia do przyjmowania płatności, takie jak terminale Elavon, są przystosowane do obsługi płatności nie tylko kartą, ale także innymi instrumentami płatniczymi.  

W momencie dokonania płatności terminal służy jako pośrednik i umożliwia kontakt banku z podmiotem, który obsługuje płatność – na przykład Elavon Polska. Po wysłaniu zgłoszenia na terminal Elavon nasz system sprawdza odpowiedź banku posiadacza karty – jeśli nie będzie żadnych przeciwwskazań (takich jak zbyt niskie saldo), zlecenie zostaje zaakceptowane i terminal drukuje potwierdzenie płatności.

Rodzaje terminali płatniczych 

Ze względu na rosnące użycie urządzeń do płatności kartą na rynku pojawiło się dużo różnych wariantów terminali płatniczych. To bardzo dobra wiadomość dla tych, którzy lubią mieć kontrolę nad każdym aspektem swojej firmy i dostosowywaniem wszystkich jej rozwiązań do potrzeb swoich i klientów. Terminale POS, terminale mobilne – czym różnią się od siebie te urządzenia i które z nich wybrać dla Twojego biznesu?

Terminale POS 

Terminale POS, czyli Point of Sale. Przykładem terminali POS może być model Ingenico Desk 5000 dostępny w ofercie Elavon. To najbardziej klasyczny rodzaj terminali płatniczych, które do poprawnego działania potrzebują zasilania z sieci. To najlepsze rozwiązanie dla tych przedsiębiorców, którzy korzystają z terminali tylko w jednym miejscu, na przykład za ladą sklepu. Dzięki trwałemu umiejscowieniu terminal zawsze będzie pod ręką, gotowy do obsługi kolejnej płatności.

 

Terminale mPOS 

Terminal mPOS to nic innego, jak terminal bezprzewodowy. Przykładem takiego urządzenia może być model Poynt P5 oferowany przez Elavon. Ich konstrukcja opiera się o umieszczenie w ich wnętrzu ładowanego akumulatora, przypominającego rozwiązanie znane ze smartfonów. Dzięki temu terminale mPOS po uprzednim naładowaniu mogą być przenoszone właściwie wszędzie i obsługiwać płatności w każdym miejscu, gdzie tylko będzie dostęp do internetu. Terminale mobilne to najlepsze rozwiązanie dla tych przedsiębiorców, którzy podczas pracy są w ruchu i nie mogą sobie pozwolić na stałe ładowanie terminala płatniczego. Przenośny terminal płatniczy docenią więc kierowcy i taksówkarze, ale przykładowo też fryzjerzy, którzy będą mogli obsłużyć płatność, kiedy ich klient jeszcze siedzi w fotelu.

Terminal płatniczy – cena 

Od czego zależy cena za terminal płatniczy? Przede wszystkim od jego modelu. Na nieco inne kwoty muszą być przygotowani ci przedsiębiorcy, którzy chcą zakupić terminal stacjonarny, na inne natomiast te osoby, które bardziej interesuje terminal mobilny. Terminale Elavon to urządzenia oferujące różne opcje i rozwiązania techniczne, dzięki czemu mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego z naszych klientów. W naszej ofercie można znaleźć proste i klasyczne terminale, takie jak Ingenico Desk 3500, ale także bardziej zaawansowane modele, jak Poynt 61B.

Jeśli zastanawiasz się, ile kosztuje terminal i czy jest to wydatek, na który stać Twoje przedsiębiorstwo, pamiętaj o programie Polska Bezgotówkowa. Dzięki niemu każdy przedsiębiorca, który zdecyduje się na zakup terminala do swojego biznesu, nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów przez następny rok. 

Terminal płatniczy – dodatkowe korzyści

Nie ulega żadnym wątpliwościom, że terminal do płacenia kartą to niezwykle przydatne narzędzie w każdym biznesie. Nie chodzi tutaj wyłącznie o wygodę, jaką będziesz mógł zaoferować swoim klientom, kiedy będziesz miał urządzenie do płatności kartą, ale także o wiele dodatkowych funkcji, jakie niosą ze sobą terminale kart

Posiadanie terminala umożliwia sprzedaż doładowań do telefonu. To bardzo ciekawa opcja, która może pomóc Ci w rozszerzeniu oferty i zapewnieniu większego dochodu. Warto także pamiętać o usłudze cashback – dzięki niej Twoi klienci nie będą musieli szukać bankomatu, gdyż wypłatę środków pieniężnych bez problemu będą mogli przeprowadzić w Twoim lokalu. Kolejną zaletą terminali płatniczych jest fakt, że mogą one obsługiwać płatności DCC, czyli przetwarzać płatności w walucie karty naszego klienta. Tym samym, niezależnie czy do Twojego sklepu trafi posiadacz polskiej karty, czy zagranicznej, będziesz miał pewność, że jego płatność zostanie poprawnie obsłużona.

Terminal płatniczy – podsumowanie 

Terminale płatnicze to rozwiązanie, które powinno być obecne w każdym biznesie. Za ich pomocą Twoja firma stanie się zdecydowanie bardziej otwarta na potrzeby klientów i zapewni im niezbędną wygodę. Pamiętaj, że od 1 stycznia 2022 roku instrumenty płatnicze, takie jak na przykład terminale płatnicze są obowiązkowe dla wielu branż – nawet jeśli w Twojej nie ma wymogu odnośnie do posiadania terminala, to Twoja konkurencja już może je mieć. 

Terminale można dobierać względem swoich potrzeb i wymagań – jeśli prowadzisz biznes w ruchu, dobrym wyjściem będzie terminal przenośny. Jeśli w okolicy Twojego lokalu nie ma żadnego bankomatu, usługa cashback może odciążyć Twoich klientów od konieczności szukania miejsca, gdzie będą mogli wypłacić pieniądze. Niezależnie od tego, do czego może Ci się przydać terminal płatniczy – zdecydowanie warto pomyśleć o nim i o opcjach, jakie oferuje. 

 

 

alt

Biuro Sprzedaży

Poniedziałek-Piątek

9:00 – 17:00

22 306 42 22

Skontaktuj się z nami

*Wymagane

Zgoda na kontakt:

Proszę zaznaczyć to pole, jeżeli chcesz, żeby Elavon skontaktował się w celu przedstawienia oferty, używając podanego przez Ciebie adresu e-mail i/lub numeru telefonu.

Szanujemy Twoją prywatność. Twoje dane są przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Prywatności.

Form Ends
alt

Thank you for your submission!

Thank you for getting in touch. We will be in contact with you within 48 hours.To go back to our website, please click here.

Close

alt

Biuro Sprzedaży

Poniedziałek-Piątek

9:00 – 17:00

22 306 42 22

Form Ends
testing

 

An error has occurred in submission. PLease try contacting customer service.

alt

Biuro Sprzedaży

Poniedziałek-Piątek

9:00 – 17:00

22 306 42 22

Form Ends