Dzięki MCC klienci z zagranicy, którzy kupują online, widzą ceny w ponad 100 walutach. Wiedzą dokładnie, ile zapłacą. Nie muszą tego przeliczać. I dlatego łatwiej i szybciej podejmują decyzję. Zyskujesz nie tylko nowych klientów i większą sprzedaż. Ograniczasz liczbę porzuconych koszyków, a także zwroty i reklamacje zwrotne. Oszczędzasz swój czas i pieniądze.
MCC to wyższy współczynnik kliknięć prowadzących do zakupu. Więcej zamówień. Mniej porzuconych koszyków. Mniej reklamacji zwrotnych. A wszystko dlatego, że klienci widzą cenę w swojej walucie.
Aby sprzedawać globalnie, nie musisz otwierać kont bankowych na całym świecie. Ani korzystać z wielu systemów raportowania. Kursy wymiany? Wielowalutowe usługi bankowe? To już po naszej stronie.
Dbasz o zadowolenie klientów – wracają. Dbasz o efektywność rozliczeń i przetwarzania danych. My przejmujemy wiele zadań. Poza tym dziś ceny w wielu walutach to konieczność, gdy działasz w e-commerce.
Z MCC łatwo wejdziesz na nowe rynki. To tani sposób, by na nich być i pozyskać klientów. Bez stacjonarnego sklepu. Bez konta w lokalnym banku w każdym nowym kraju. Bez inwestowania dużych pieniędzy i ryzyka. Możesz po prostu dodać usługę MCC do swoich procesów płatności.
Wybierasz waluty krajów, w których chcesz sprzedawać. Określasz ceny w tych walutach. Wymianę walut i rozliczenia zostawiasz nam. Środki z transakcji otrzymujesz w jednej wybranej walucie. W PLN lub innej, wybranych spośród 17 walut. .
Decydujesz, które waluty chcesz obsługiwać. Ustawiasz je w swoim e-sklepie
Określasz ceny swoich produktów czy usług w tych walutach. Wpisujesz je ręcznie
Przetwarzamy transakcje z wymianą waluty. Pieniądze z nich w jednej walucie: w PLN lub innej wybranej przez Ciebie.
Osiem głównych powodów porzucania koszyków w Polsce, pozwalających zrozumieć jak unikać utraty klientów
Koszt stworzenia sklepu internetowego wynosi od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Skąd wynika tak duża rozbieżność w wycenie?
Prowadzenie sklepu internetowego to popularny pomysł na własną działalność gospodarczą. I choć samo uruchomienie serwisu e-commerce nie jest skomplikowane, do jego otwarcia warto się odpowiednio przygotować.
Wypełnij formularz lub zadzwoń.