Zarządzanie kontem

Portal klienta - Elavon Connect

Elavon Connect to internetowy portal klienta do zarządzania płatnościami, który umożliwia kompleksowy dostęp do danych o transakcjach bezgotówkowych.

Wiedza na wyciągnięcie ręki

Korzystając z Elavon Connect, zyskasz dostęp do przydatnych informacji i raportów, które umożliwią Ci podejmowanie lepszych i bardziej świadomych decyzji, oraz pewność, że budujesz przyszłość swojej firmy na mocnych fundamentach. 

Uzyskasz szybki i łatwy dostęp online do wyciągów, raportów, praktycznych narzędzi, powiadomień o produktach i wielu innych.

Zobacz przewodniki video po portalu Elavon Connect

Często zadawane pytania dotyczące poruszania się po stronie Elavon Connect i zarządzania ustawieniami konta

  • Faktury VAT i zestawienia sumaryczne transakcji są dostępne na portalu Elavon Connect. Aby zobaczyć i pobrać wymagane dokumenty, na panelu po lewej stronie ekranu wybierz zakładkę Faktury I Zestawienia sumaryczne. W celu uzyskania dodatkowej pomocy i informacji jak czytać faktury i zestawienia sumaryczne transakcji, odwiedź nasz przewodnik po fakturach klikając tutaj

  • Jeśli masz problem z logowaniem się na portalu Elavon Connect bądź zapomniałeś hasła, wejdź na stronę logowania portalu Elavon Connect. Pod przyciskiem Zaloguj się, kliknij w link "Nie pamietasz hasla?". Następnie wyświetli sie okno do resetu hasła. 

    Jeśli nadal masz problemy ze zresetowaniem hasła, upewnij się, że email z linkiem do resetu hasła nie został rozpoznany jako spam, sprawdzając folder Spam na skrzynce email. Następnie upewnij się czy adres email, który wpisałeś w okno do resetu hasła jest taki sam jak ten, który został użyty do rejestracji na stronie. Jeśli konto było zarejestrowane przy użyciu adresu email, do którego nie masz już dostępu bądź w przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, skontaktuj się z działem wsparcia wysyłając wiadomość na adres ElavonConnectQueries@elavon.com.  

  • Jak założyć konto Elavon Connect?

    Nowi klienci są automatycznie zarejestrowani w Elavon Connect. Możesz zalogować się do Portalu używając adresu e-mail użytego podczas otwierania konta Elavon. Jeśli jeszcze nie ustawiłeś hasła, kliknij link „Nie pamiętasz hasła? ” na stronie logowania i postępuj zgodnie z instrukcjami, które wyślemy na Twoją skrzynkę odbiorczą.

    Masz problemy z dostępem do swojego konta?

    Jeśli poprosiłeś o zresetowanie hasła, ale nie otrzymujesz wiadomości e-mail, sprawdź folder „Spam” w swojej poczcie e-mail czy wiadomość e-mail nie została tam przekierowana. Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymasz wiadomości e-mail z resetowaniem hasła, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia pod adresem ElavonConnectQueries@elavon.com.

    Jeśli zostałeś klientem Elavon przed marcem 2024 r., ale nadal nie masz konta Elavon Connect, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc pod numerem 22 306 03 16.

    Jeśli jesteś klientem korporacyjnym lub firmą partnerska, Twój Opiekun Handlowy zajmie się rejestracją Twojego konta na portalu Elavon Connect. Jeśli nadal nie masz dostępu do portalu, prosimy o bezpośredni kontakt z Opiekunem Handlowym.  

    1. Na Panelu po lewej stronie wybierz zakładkę Twoje Raporty i przejdź do raportu Paczki Wysłane. 
    2. Data przeslania paczki jest domyślnie ustawiona, aby pokazać paczki z trzech ostatnich dni, ale klikając w opcje „3 ostatnie dni” można zmienić kryteria wyszukiwania wybierając dowolny filtr z listy. 
    3. Kliknij przycisk „Pokaż wyniki”. 
    4. Zweryfikuj czy na wygenerowanej liście paczek jest ta, która Cię interesuje. Jeśli po 24 godzinach od wysłania paczki na terminalu nie jest ona widoczna w raporcie paczek wysłanych, skontaktuj się z działem obsługi klienta. 
    1. Wykaz ostatnich płatności znajduje się na panelu startowym. 

    2. Jeśli przelew za transakcje był wysyłany w przeciągu ostatniego miesiąca, Ostatnia Płatność będzie widoczna na panelu.

    3. Dodatkowe opcje to Poprzednia Płatność i Wcześniejsza Płatność.

    4. Widoczna będzie kwota, waluta i data.

    5. Klikając w kwotę płatności, strona przeniesie Ciebie do raportu Lista Płatności zawierającego kwoty przelewów.

    6. Z poziomu raportu Lista Płatności można przejść do raportów paczek lub transakcji. 

    1. Na Panelu po lewej stronie wybierz zakładkę Twoje Raporty i przejdź do raportu Lista Płatności. 

    2. Aby sprawdzić przelew wczorajszy kliknij w „Pokaż wyniki” bądź klikając w opcję „Ostatni” wybierz inny zakres dat z listy dostępnych filtrów. Następnie kliknij w przycisk „Pokaż wyniki”

    3. Aby uzyskać dodatkowe szczegóły płatności możesz wybrać inne linki dostępne w raporcie:

    • Klikając w Nr referencyjny płatności wyświetli się okno ze Szczegółami Płatności.
    • Klikając w pozycję Batch (Pakiet) przejdziesz do raportu Lista Zapłaconych Paczek.  

     

  • Jeśli jesteś Klientem, u którego prowizje kartowe są potrącane na bieżąco przy rozliczeniu każdej paczki a pozostałe opłaty miesięczne są potrącane z pierwszej paczki wysłanej w kolejnym miesiącu:

    1. Na Panelu po lewej stronie wybierz zakładkę Twoje Raporty i przejdź do raportu Lista Płatności. 

    2. Wybierz zakres dat, który będzie uwzględniał pierwszy przelew w miesiącu. Następnie kliknij w „Nr referencyjny płatności”. 

    3. Wyświetli się okno Szczegóły Płatności, które pokaże kwotę prowizji naliczonej za paczkę oraz kwotę obciążenia (wartość ujemna). Kwota obciążenia w Szczegółach Płatności powinna być taka sama jak Obciążenie łącznie w Zestawieniu sumarycznym transakcji za ostatni miesiąc. Jeśli kwota obciążenia jest inna niż na Zestawieniu sumarycznym transakcji, skontaktuj się z działem obsługi klienta. 

  • Skorzystaj z formularzy na Elavon Connect, aby przesłać zgłoszenie zmiany adresu bądź nazwy firmy lub rachunku bankowego. W ten sam sposób możesz zlecić wysyłkę kopii umowy lub przesłać wypowiedzenie umowy*. 

    Aby przejść do formularzy z Panelu startowego Elavon Connect:

    1. Na Panelu po lewej stronie wybierz zakładkę Twoje Konto.

    2. Wybierz opcję Zarządzaj Lokalizacjami Firmy. Następnie kliknij w „Pokaż Wyniki”. 

    3. Klikając w filtr „Lokalizacja” wybierz odpowiedni numer MID z listy.

    4. Poniżej pojawi się wybrana lokalizacja. Kliknij w ikonę ołówka po prawej stronie i wybierz temat z listy rozwijanej. 

    *Jeśli powyższe opcje nie są dostępne na Twoim portalu Elavon Connect, prosimy o kontakt z Opiekunem Handlowym. Firmy partnerskie i Klienci korporacyjni nie maja opcji zgłaszania powyższych zmian przez portal Elavon Connect. 

Jesteś już naszym klientem i potrzebujesz pomocy? 

Biuro Obsługi Klienta

22 306 03 16

Skontaktuj się z nami