Jak założyć konto Elavon Connect?
Nowi klienci są automatycznie zarejestrowani w Elavon Connect. Możesz zalogować się do Portalu używając adresu e-mail użytego podczas otwierania konta Elavon. Jeśli jeszcze nie ustawiłeś hasła, kliknij link „Nie pamiętasz hasła? ” na stronie logowania i postępuj zgodnie z instrukcjami, które wyślemy na Twoją skrzynkę odbiorczą.
Masz problemy z dostępem do swojego konta?
Jeśli poprosiłeś o zresetowanie hasła, ale nie otrzymujesz wiadomości e-mail, sprawdź folder „Spam” w swojej poczcie e-mail czy wiadomość e-mail nie została tam przekierowana. Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymasz wiadomości e-mail z resetowaniem hasła, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia pod adresem ElavonConnectQueries@elavon.com.
Jeśli zostałeś klientem Elavon przed marcem 2024 r., ale nadal nie masz konta Elavon Connect, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc pod numerem 22 306 03 16.
Jeśli jesteś klientem korporacyjnym lub firmą partnerska, Twój Opiekun Handlowy zajmie się rejestracją Twojego konta na portalu Elavon Connect. Jeśli nadal nie masz dostępu do portalu, prosimy o bezpośredni kontakt z Opiekunem Handlowym.