image

Witamy w Elavon

W ciągu tygodnia od zatwierdzenia Twojego wniosku powinieneś otrzymać wszystko, czego potrzebujesz, aby móc zacząć przyjmować płatności. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje, dzięki którym rozpoczniesz i będziesz sprawnie przyjmować płatności kartami.

Krok 1: Instalacja terminala płatniczego

Wkrótce skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić odpowiednią datę instalacji terminala (terminali) płatniczego i przeszkolić Ciebie i Twój personel w zakresie jego obsługi. Aby instalacja się powiodła, zapoznaj się z naszymi Przewodnikami wideo.

Dowiedz się więcej

Krok 2: Chroń swoją firmę

Jako nowy klient, otrzymasz dostęp do naszego portalu bezpieczeństwa danych.  Otrzymasz wiadomość e-mail od 'Secured by Elavon', z danymi logowania i rejestracji. Uzyskanie zgodności z wymogami PCI chroni Twoją firmę.

Dowiedz się więcej

Krok 3: Zarejestruj się na Portalu klienta

Zyskaj dostęp do faktur, raportów i sumarycznych zestawień transakcji dzięki Elavon Connect, naszemu portalowi do raportowania online. Zarejestruj się i zarządzaj swoimi płatnościami kartowymi.

Dowiedz się więcej

Zarządzaj swoim kontem Elavon

Zestawienia transakcji

Dowiedz się jak czytać zestawienia transakcji.

hi

Zarządzanie raklamacjami

Dowiedz się jak sprawnie zarządzać reklamacjami typu chargeback w Twojej firmie.

hi

Logo firmy

Umieść logo swojej firmy na wydruku i ekranie terminala płatniczego.

hi

Zmiana danych firmy

Tu znajdziesz i pobierzesz formularze dotyczące najczęściej zgłaszanych zmian.

Jesteś już naszym klientem i potrzebujesz pomocy? 

Biuro Obsługi Klienta

24 godziny / 7 dni w tygodniu

22 306 03 16

Skontaktuj się z nami