Aby mieć pewność, że Elavon SoftPOS na Twoim urządzeniu spełnia wymagane standardy bezpieczeństwa, Twoje urządzenie z systemem Android musi spełniać następujące wymagania:
Posiadać włączony czytnik zbliżeniowy = NFC (Near Field Communication). Jeśli nie jesteś pewien, sprawdź specyfikację producenta urządzenia.
Posiadać sprzętowy magazyn kluczy (np. Trusted Encryption Environment (TEE) lub System on a Chip (SoC)) – jeśli nie jesteś pewien, sprawdź specyfikację producenta urządzenia.
Mieć wgrany system Android w wersji 8.1 lub nowszej (czyli urządzenie wyprodukowane około 2018 roku lub później) – jeśli nie jesteś pewien, sprawdź specyfikację oprogramowania na urządzeniu.
Zainstalowana wersja Androida na urządzeniu musi być obsługiwana przez dostawcę i mieć aktualizacje bezpieczeństwa z ostatnich 6 miesięcy.
Urządzenie nie może być „zrootowane” (zdjęta blokada SIM), ani oznaczone jako modyfikowane w zakresie podstawowych funkcji oprogramowania.
Opcje deweloperskie muszą być wyłączone.
Do prawidłowego działania aplikacji Elavon SoftPOS wymagane jest połączenie z internetem.
Urządzenie musi mieć ustawiony kod PIN lub biometryczne zabezpieczenie ekranu blokady urządzenia.
Jeśli zmiany w Twoim urządzeniu z systemem Android sprawią, że te wymagania nie będą już spełnione, aplikacja Elavon SoftPOS może przestać działać na Twoim urządzeniu.
Zalecamy regularne instalowanie aktualizacji systemu operacyjnego Android oraz aplikacji Elavon SoftPOS, gdy tylko staną się dostępne.