Terminal używa trzech haseł: hasła użytkownika, hasła administratora i hasło do odzyskiwania. Hasła mogą być zmieniane na terminalu przez osobę, która zostanie do tego upoważniona i będzie znała hasło systemowe. Zmienione hasła nie są zapisywane w systemach Elavon, jedynie na terminalu.
- Hasło użytkownika – hasło używane do dostępu do podstawowych funkcji administracyjnych i niektórych raportów. Należy pamiętać, że po trzech nieudanych próbach wprowadzenia hasła, niektóre funkcje terminala zostaną zablokowane. Funkcje, które wymagają hasła użytkownika, nie mogą być używane, dopóki hasło nie zostanie zmienione.
Postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej, aby zmienić hasło użytkownika.
- Hasło systemowe – hasło używane do dostępu do niektórych transakcji, do dostępu do części funkcji administracyjnych i do modyfikacji ustawień systemowych zarówno w aplikacji płatniczej jak i ustawień systemu Android. Należy pamiętać, że po trzech nieudanych próbach wprowadzenia hasła, niektóre funkcje terminala zostaną zablokowane. Funkcje, które wymagają hasła systemowego, nie mogą być używane, dopóki hasło nie zostanie zmienione.
Postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej, aby zmienić hasło systemowe.
- Hasło do odzyskiwania dostępu: jest używane, gdy hasło przełożonego zostało zapomniane lub użyte niepoprawnie więcej niż trzy razy. Aby uzyskać to hasło należy skontaktować się z działem wsparcia technicznego Elavon.