Rozwijaj swoją firmę, a obsługę płatności zostaw nam. Naprawdę się na tym znamy.
Wybierz odpowiedniego dostawcę usług płatności i rozwijaj firmę. Zaufało nam już tysiące polskich firm.
Obsługujemy płatności dla dużych firm i międzynarodowych korporacji. Poznaj nasze możliwości.
Program Polska Bezgotówkowa to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych przy wsparciu Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii i Związku Banków Polskich.
Bez względu na miejsce prowadzenia firmy oraz jej charakter zaproponuj klientom rozwiązanie płatnicze spełniające ich oczekiwania.
Goście hotelowi oczekują nienagannej obsługi klienta. Zaoferuj im rozwiązania płatnicze, które spełnią ich oczekiwania.
Dostarczamy inteligentne i elastyczne rozwiązania płatnicze dla firm z branży gastronomicznej. Zapewnimy rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb.
Płatności bezgotówkowe są coraz popularniejsze. Wyposaż swój punkt handlowo-usługowy w nowoczesny terminal płatniczy i spełnij oczekiwania klientów.
Klienci stacji paliw cenią sobie szybką obsługę oraz szeroki zakres usług dodatkowych. Zaoferuj im innowacyjne rozwiązania, np. płatności za paliwo w terminalach samoobsługowych.
Przyjmuj płatności zarówno w siedzibie firmy, korzystając z rozwiązań stacjonarnych, jak i w dowolnym innym miejscu, dzięki rozwiązaniom mobilnym.
Pozwól klientom wybrać sposób płatności. Online, osobiście, w aplikacji, telefonicznie.
Zapewnij swoim klientom szybkie, sprawne i bezpieczne płatności kartą realizowane przy kasie. Poznaj rozwiązania dla płatności dokonanych w punkcie sprzedaży.
Nasze rozwiązania mobilne zapewniają swobodę i różnorodność płatności, a Twoi klienci zyskują sprawną obsługę, której oczekują.
Przyjmuj płatności online w swojej firmie! Zapewniamy między innymi szybkie i bezpieczne płacenie kartą w Internecie. Zaproponuj swoim klientom dogodną dla nich formę płatności.
Zyskaj możliwość przyjmowania płatności w kiosku samoobsługowym, dzięki któremu Twoi klienci zapłacą bez kolejek, szybko i łatwo. Zapewnij swoim klientom nowoczesny komfort.
Zastanawiasz się, jaki terminal płatniczy wybrać? Niezależnie od rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności mamy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.
Współpracujemy z bankami, instytucjami finansowymi, partnerami ISO oraz dostawcami oprogramowania i usług bramki płatniczej.
Elavon współpracuje z ponad 550 instytucjami finansowymi, aby dostarczać klientom szybkie i niezawodne rozwiązania płatnicze.
Od ponad 15 lat pracujemy z partnerami ISO, zapewniając ich klientom rozwiązania płatnicze dopasowane do różnych warunków handlowych.
Rozwiązania IPS dają naszym partnerom przewagę konkurencyjną w szybko zmieniającym się otoczeniu. Odkryj elastyczne rozwiązania IPS.
*Wymagane
Thank you for getting in touch. We will be in contact with you within 48 hours.To go back to our website, please click here.
Close
An error has occurred in submission. PLease try contacting customer service.
Hotel musi oferować gościom o wiele więcej niż miejsce do spania i jedzenie. Aby pozyskiwać klientów, powinien zapewnić im spersonalizowane doświadczenia i wywoływać pozytywne emocje. Dać gościom komfort pod każdym względem i na każdym etapie: od rezerwacji – do wymeldowania. Jednym z warunków tego komfortu jest szybka i bezproblemowa obsługa płatności.
Nasze rozwiązania płatnicze wpierają pracę personelu hotelowego oraz pomagają podejmować trafne decyzje biznesowe. Hotele, które z nich korzystają, nie tylko dają gościom wybór sposobu płatności. Zyskują również zintegrowane rozwiązania do obsługi płatności, a procesy z nimi związane stają się prostsze i przebiegają szybciej.
Goście chętniej wybierają hotel, który oferuje wiele metod płatności, i chętniej do niego wracają. Gdy mogą w nim zapłacić tak, jak im wygodnie, doceniają dobrą jakość obsługi. Podobnie jak wtedy, kiedy mogą szybko wymeldować się i bez czekania zapłacić za rachunek w restauracji.
Duży popyt na usługi hotelowe przy rosnących kosztach pracy może obniżyć rentowność hotelu. Dlatego coraz ważniejsze staje się pozyskiwanie rezerwacji bezpośrednich. Nasze rozwiązania umożliwiają gościom z całego świata dokonywanie płatności na odległość, za pomocą linków umieszczanych w e-mailach albo przez przez telefon (MO/TO).
Działalność hoteli opiera się na zaufaniu gości. Dlatego muszą one szczególnie dbać o to, aby dane ich klientów, w tym dane kartowe, były właściwie chronione. Nasze rozwiązania spełniają wszystkie wymagania organizacji kartowych. Pomagają hotelom zapobiegać stratom finansowym, które powstają na przykład wtedy, gdy klienci kwestionują płatności kartą i składają reklamacje.
Nasze usługi to doskonały sposób, aby zapewnić gościom znakomitą obsługę i pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu z hotelem. To także prosta droga do tego, aby dać hotelowi nowe możliwości sprzedażowe i zyski. Potrzeby branży hotelarskiej znamy od podszewki. Jesteśmy rekomendowanym przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego (IGHP) dostawcą usług płatniczych.
Obsługujemy płatności wykonywane wszystkimi najpopularniejszymi kartami: Visa® i Mastercard®, Diners Club®, JBC®, Union Pay® oraz American Express®. Tak duży wybór metod płatności to ukłon w stronę klientów, a dla hotelu szansa na większy zysk.
Usługa DCC to dla hotelu podwójny zysk: ze sprzedaży i z mniejszych opłat za procesowanie transakcji. Oferujemy najwięcej walut DCC spośród wszystkich agentów rozliczeniowych w UE – dlatego z DCC mogą korzystać klienci niemal z całego świata.
Nasze terminale sprawdzą się na terenie całego hotelu. Goście mogą bez problemu zapłacić za usługi hotelowe, kiedy tylko chcą. To daje im poczucie sprawnej obsługi i jest dla nich bardzo ważne, gdy się spieszą. Terminale wyposażone są w funkcje niezbędne w każdym hotelu.
Nasze karty podarunkowe można wykorzystywać do promowania hotelu jako narzędzie marketingowe. Można także traktować je jako element programu lojalnościowego, deponować na nich określoną kwotę i nagradzać nimi hotelowych gości, zachęcając ich w ten sposób do kolejnych odwiedzin.
Oferujemy rozwiązania, które umożliwiają gościom z całego świata dokonywanie płatności na odległość, za pomocą linków umieszczanych w e-mailach albo przez telefon lub e-mail. Dzięki płatności przez link umieszczany w e-mailu goście mogą płacić bezpośrednio hotelowi, pomijając serwisy rezerwacyjne.
Nasze terminale płatnicze są w pełni zintegrowane z wieloma programami i aplikacjami służącymi do obsługi hoteli (PSM).
Płatności dokonywane przez gości hotelowych w wielu walutach można rozliczać w jednej walucie wybranej spośród 17 najpopularniejszych walut.
Wszystkie dane o płatnościach są dostępne na naszym portalu klienta, a ich analizowanie pomaga podejmować trafne decyzje biznesowe.
Opieka Zespołu ds. reklamacji, który w imieniu klienta uczestniczy w sporze dotyczącym reklamacji zwrotnej typu chargeback, jeśli zaistnieje taka potrzeba.
Najlepsze w swojej klasie systemy ochrony, najwyższe standardy szyfrowania numerów kart oraz w pełni zarządzane usługi certyfikacji PCI.
Nasze Biuro Obsługi Klienta działa przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, a każdy klient otrzymuje opiekuna handlowego.
Porozmawiajmy o rozwiązaniach płatniczych dla Twojego hotelu