Najnowsze informacje

Obsługa transkacji płatniczych jest ściśle regulowaną branżą, ponieważ zajmuje się wrażliwymi, prywatnymi informacjami finansowymi. Przepisy te chronią wszystkie zaangażowane strony - posiadaczy kart, akceptantów, agentów rozliczeniowych i banki. Elavon pozostaje zgodny ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Naszym celem jest, abyś był świadomy tego, co dzieje się w branży. Poniżej znajdują się najnowsze wiadomości dla klientów.

Aktualności

No result found

Wskazówki dotyczące terminali płatniczych

15 marca 2020

Podejmujemy działania służące zminimalizowaniu ryzyka, na jakie narażeni są nasi pracownicy, partnerzy, klienci oraz nasze jednostki operacyjne.

Koronawirus: ciągłość działania

18 marca 2020

Pracujemy nad tym, aby Cię wspierać i chcemy zapewnić, że plany ciągłości są teraz w użyciu, aby utrzymać naszą działalność, abyś mógł nadal robić to, co robisz.

Aktualizacja definicji Transakcji zabezpieczonych i niezabezpieczonych

11 lutego 2019

Niedawno otrzymali Państwo informację, że zaktualizowaliśmy definicje transakcji zabezpieczonych i niezabezpieczonych zawartych w Harmonogramie Opłat, który zaczął obowiązywać 1 stycznia 2019 r. Aktualizacja dotyczy traktowania transakcji zabezpieczonych i niezabezpieczonych.

Gotowość na pandemię

16 marca 2020

Podejmujemy działania służące zminimalizowaniu ryzyka, na jakie narażeni są nasi pracownicy, partnerzy, klienci oraz nasze jednostki operacyjne.

Twoje prawa przy dokonywaniu płatności w Europie

9 stycznia 2020

Dzięki unijnym przepisom dokonywane przez Ciebie płatności elektroniczne stają się tańsze, łatwiejsze i bezpieczniejsze. Oto przykłady.

Zmiany Ogólnych Warunków Świadczenia Usług

1 lipca 2019

Elavon wprowadza zmiany do Ogólnych Warunków Świadczenia Usług („Warunki”). Zmiany zaczną obowiązywać 14 września 2019 r.

Wymagana pilna aktualizacja aplikacji

8 sierpnia 2018

Jako dostawca usług płatniczych dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci spełniali wymagania bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania wszystkich rodzajów transakcji kartowych. Chcemy poinformować Cię o wymaganej pilnej aktualizacji aplikacji MobileMerchant.

Jesteś już naszym klientem i potrzebujesz pomocy? 

Biuro Obsługi Klienta

22 306 03 16

Skontaktuj się z nami